فرمانده مرزبانی فراجا:

هیچ‌ مشکلی در تردد و امنیت زائران در گذرگاه‌های مرزی وجود نداشت

سردار گودرزی گفت: تسهیل‌گری در مرز‌ها به صورت کامل برای زائران ایجاد شده و بحمدالله هیچ‌گونه مشکلی در تردد و امنیت زائران در گذرگاه‌های مرزی وجود نداشت.
کد خبر: ۶۸۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰ - 27August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به مأموریت گسترده مرزبانی فراجا در کنگره عظیم اربعین در پایانه‌های مرزی استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی، اظهار داشت: نیرو‌های مرزبانی به‌عنوان چشمان بینای نظام در نقطه صفر زوار را بدرقه کردند و اولین کسانی بودند که بعد از سفر معنوی از آنها استقبال کردند.

هیچ‌ مشکلی در تردد و امنیت زائران در گذرگاه‌های مرزی وجود نداشت

وی با اشاره به اینکه در گذر‌های مرزی بیش از شش هزار نیروی مرزبانی مستقر بودند، افزود: با هماهنگی مجموعه فراجا و کارکنان دولت تسهیل‌گری در مرز‌ها به صورت کامل برای زائران ایجاد شده و بحمدالله هیچ‌گونه مشکلی در تردد و امنیت زائران در گذرگاه‌های مرزی وجود نداشت.

فرمانده مرزبانی فراجا در ادامه از همکاری مطلوب مرزبانی کشور عراق تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: به جهت ارتقا ضریب امنیتی در مرز‌های مشترک با کشور عراق، گشت‌های همزمان میان مرزبانان دو کشور افزایش یافت و به لطف خداوند متعال مورد ضد امنیتی در مرز‌ها مشاهده نشد که این نشان از اشراف اطلاعاتی و عزم مرزبانان در ارتقا امنیت پایدار در مناطق مرزی دو کشور بود.

سردار گودرزی با تأکید بر اینکه با تلاش مرزبانان، مرزبانی فراجا در مأموریت اربعین خوش درخشیدند، عنوان کرد: خادمی مرزبانان برای زوار امام حسین (ع)، مأموریتی متفاوت و توشه‌ای برای آخرت آنان است که جای دارد از تلاش همه هم رزمان که در کنگره عظیم اربعین در استان‌ها و گذرگاه‌های مرزی تلاش کردند تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها