استاندار مازندران خبر داد؛

بهره‌برداری از ۸۳۴ پروژه ارتباطی و مخابراتی در مازندران

«نوری» گفت: به مناسبت هفته دولت، ۸۳۴ پروژه ارتباطی و مخابراتی مازندران بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۶۸۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰ - 27August 2024

برگزاری آئین بهره‌برداری از ۸۳۴ پروژه ارتباطی و مخابراتی مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استاندار مازندران امروز در آئین بهره‌برداری ۸۳۴ پروژه ارتباطی و مخابراتی مازندران در رامسر، چرخش اطلاعات و ضریب نفوذ اینترنت را با توجه به و ورودِ هوش مصنوعی با اهمیت توصیف کرد و اظهار داشت: با توجه به توسعه فناوری‌های ارتباطی و ماهواره‌ای در دنیا، باید با وجود تحریم با قدرت در این عرصه فعالیت و از توانِ دانش نیروی‌های جوان و المپیادی استفاده کنیم.

وی بر اهمیت پوشش‌دهی اینترنت به ویژه در نقاط حادثه‌خیز که نیاز ارتباطی ضروری است، تاکید کرد و یادآور شد: مازندران استان گردشکر پذیر است، قطعی اینترنت سبب می‌شود مسافران و گردشگران با فشار روانی مواجه شوند.

«علی نوروزی» سرپرست مدیریت مخابرات منطقه مازندران، افزود: برای این تعداد طرح‌های مخابراتی و ارتباطی مازندران یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

نوروزی، افزود: همچنین همین تعداد طرح‌های مخابراتی و ارتباطی نیز در استان در دست اجرا است.

«ابراهیم شیرودعشوریان» فرماندار شهرستان رامسر نیز در این آئین هفته دولت را محل پاسخگویی و ارایه عملکرد به مردم توصیف و اضافه کرد: پیگیری‌های لازم در جهت عملیاتی کردن پروژه‌های انجام نشده در جریان است.

شیرودعشوریان با اشاره به احداث بیمارستانِ جایگزین در رامسر، بر زمین ماندن ۱۴ ساله این مصوبه را از جمله چالش‌های درمانی رامسر ذکر کرد و گفت: از سوی دیگر این شهرستان به دلیل گردشگرپذیر بودن در زمان اوج مسافر با چالش تامین آب آشامیدنی و کدورت آب در زمان بارندگی مواجه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها