استاندار مازندران:

توسعه و پیشرفت در گرو وفاق و اتحاد رقم می‌خورد

«نوری» گفت: توسعه و پیشرفت با اتفاق نظر، وفاق و اتحاد رخ خواهد داد.
کد خبر: ۶۸۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵ - 27August 2024

توسعه و پیشرفت در گرو وفاق و اتحاد رقم می‌خوردبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استاندار‌ مازندران امروز در آئین افتتاح همزمان ۱۱ طرح بهداشت و درمان استان در روستای امام‌زاده قاسم تنکابن با تاکید بر اینکه راهبرد بهداشت و درمان، راهبرد کاملی نیست، اظهار داشت: در مسیر توسعه باید فکر راهبردی، نقشه و برنامه راهبردی و اجرای راهبردی داشت و الگوی راهبردی صحیح برای آن بسته درست کنیم.

استاندار مازندران به وضعیت زیرساخت‌ها در تمامی حوزه‌ها و همچنین بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: متاسفانه در مازندران اندیشه توسعه به بلندای ظرفیت و داشته‌هایش نیست و نتوانسته از رشد گردشگران به رشد اقتصاد گردشگری برسد.

نوری با تأکید بر اینکه در مازندران حداقل باید در سه نقطه شهرک سلامت ایجاد شود، خاطرنشان کرد: مازندران از ۳۵۰ میلیارد دلاری درآمد گردشگری چقدر توانسته بهره ببرد؟!

وی با بیان اینکه در کنار البرز و درختان بلند جنگلی، بلند نظر بیاندیشیم و در افق دور نقشه راه ترسیم کنیم، گفت: در گردشگری سلامت باید ضعف و فرسودگی زیرساخت‌های جاده‌ای، ریلی و مراکز اقامتی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مازندران با اشاره به تأکید ریاست جمهوری بر نقشه راه درحوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی و اجتماعی متذکر شد: در راستای تسریع در رفع معضلات و مشکلات باید نظام ارجاع داشت.

نوری با تأکید بر اینکه دست از خط‌کشی‌ها بردارید، افزود: توسعه و پیشرفت با اتفاق نظر، وفاق و اتحاد رخ خواهد داد.

وی همچنین گفت: بستر لازم اقتصادی، عمرانی، گردشگری را برای سرمایه‌گذاران و خیرین بزرگ مهیا کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار