مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

سازمان تبلیغات اسلامی نقش مؤثری در دفاع مقدس داشته است

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در جبهه‌های حق بر علیه باطل رکن اصلی پشتیبانی جنگ و از نقش‌های مؤثر در دوران دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۶۸۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹ - 27August 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی «سرهنگ پاسدار سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (سه‌شنبه) با حجت‌الاسلام والمسلمین «سید رضا افتخاری» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت برنامه‌های حوزه ترویج فرهنگ ایثار شهادت و مقاومت برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه صفر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس برای باز کردن یک معبر یک متری برای عملیات‌ها چند شهید تقدیم می‌کردیم، اما اکنون چندین معبر برای پیاده‌روی اربعین مردم ایجاد شده که این مهم همه به برکت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حاصل شده است.
 
سازمان تبلیغات اسلامی نقش مؤثری در دفاع مقدس داشته است
 
سرهنگ خواست خدایی با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در جبهه‌های حق بر علیه باطل رکن اصلی پشتیبانی از جنگ بود، افزود: ایجاد فضای معنوی در جبهه‌ها، بالابردن روحیه فرهنگ ایثار و شهادت و اعزام مبلّغان دینی به جبهه‌های جنگ از نقش‌های مؤثر سازمان تبلیغات اسلامی در دوران دفاع مقدس بود.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی استان به بهترین شکل ممکن در دوران دفاع مقدس انجام وظیفه کرد و به همین دلیل باید نقش این نهاد در دفاع مقدس ثبت و ضبط شود و به عنوان کتاب در اختیار نسل جوان قرار بگیرد.
 
سرهنگ خواست خدایی گفت: همایش سراسری پیشکسوتان دفاع مقدس در ۳۰ شهریورماه تحت عنوان «جهاد مقامت از دیروز تا امروز» در استان برگزار و از ۵ هزار نفر که در حوزه دفاع مقدس نقش داشتند در استان تجلیل خواهد شد.
 
این مسئول بر ثبت و ضبط نقش تبلیغات اسلامی استان در در دوران دفاع مقدس تاکید کرد و یادآور شد: انتظار است که نقش تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد جهت درج در دانشنامه استانی دفاع مقدس نوشته شود چرا که در صورت عدم ثبت و ضبط، دوران پر افتخار دفاع مقدس دچار تحریف می‌شود.
 
سرهنگ خواست خدایی با بیان اینکه این دو نهاد برنامه‌های مشترک زیادی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها در جهت شناسایی سوژه‌های ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت استفاده شود.
 
سازمان تبلیغات اسلامی نقش مؤثری در دفاع مقدس داشته است
 
وی اضافه کرد: انشاءالله مانند دوران دفاع مقدس، در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به گونه‌ای عمل کنیم که گوشه‌ای از زحمات رزمندگان را به تصویر کشیده و بتوانیم از این نعمت به درستی استفاده کنیم. 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین «سید رضا افتخاری» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست، تصریح کرد: به لطف امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر، انقلاب اسلامی اقتدار، عزت و خودباوری شکوهمندی ایجاد کرد و موجب شد که استان در همه زمینه‌ها پیشرفت چشمگیری داشته باشد.
 
حجت‌الاسلام افتخاری با بیان اینکه امروز برقراری اسلام ناب محمدی به برکت دفاع مقدس است، افزود: رشادت و اخلاص رزمندگان در دوران دفاع مقدس موجب تثبیت انقلاب اسلامی شد، همه ما بر سر سفره دفاع مقدس هستیم و شهدا و رزمندگان حق بزرگی برگردن ما دارند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه ما است و باید در قالب برنامه‌های مختلف مانند فضای مجازی، کتاب، مستند، فیلم و ... دوران پر افتخار دفاع مقدس را برای نسل حاضر و آینده تبیین کنیم. 
 
سازمان تبلیغات اسلامی نقش مؤثری در دفاع مقدس داشته است
 
در ادامه این نشست تفاهم نامه همکاری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار شهادت و مقاومت بین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امضا شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار