آغاز عملیات اجرای« پارک شهدای پشت شهر»

مراسم آغاز عملیات اجرایی پارک شهدای پشت شهر بندرعباس با حضور نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس،شهردار بندرعباس، شهردار منطقه ۴ جمعی ازمسئولان، شهروندان و خبرنگاران برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹ - 27August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،«مهدی نوبانی» شهردار بندرعباس، در آیین آغاز عملیات اجرایی پارک شهدای پشت شهر بندرعباس با گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، اظهار داشت: از پروژه‌های مهم شهرداری در هفته دولت، می‌توان به کلنگ‌زنی پارک شهدای پشت شهر، باشگاه ورزشی در شهرک ملوانان، پارک اسلام‌آباد و سالن  ورزشی بانوان در بلوار سوم خرداد اشاره کرد.

نوبانی با تاکید بر اهمیت این پروژه‌ها، افزود: یکی از پروژه‌های مهم ما در این هفته، کلنگ‌زنی پارک شهدای پشت شهر است که در نزدیکی ساحل واقع شده و یکی از پارک‌های زیبای شهر خواهد شد.

 وی اعلام کرد: اعتبار این پروژه ۵ میلیارد تومان است و با مساحت ۴۴۰۰متر مربع تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار بندرعباس در پایان عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم این پارک زیبا را در موعد مقرر به مردم نجیب بندر عباس و محله پشت شهر تقدیم کنیم.

عباسی رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز گفت: پارک شهدای پشت شهر هدیه‌ای به مردم بندرعباس و محله پشت شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد: با پیگیری‌های شهرداری، شورای اسلامی شهر بندرعباس و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به خصوص دکتر فتاح که به بندرعباس آمدند و این محل را بازدید کردند این پارک به مردم شهر بندرعباس هدیه می شود.

عباسی، افزود: کلنگ‌زنی این پروژه امروز انجام شد و قرار است تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد تا مردم بتوانند از آن بهره و لذت ببرند.

وی تاکید کرد: همیشه گفته‌ام که باید کارها وخدمات را به صورتی انجام دهیم که لبخند بر لبان مردم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار