مجتمع پرورش مرغ گوشتی ۱/۵ میلیون قطعه‌ای در خدابنده کلنگ‌زنی شد

مجتمع پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت تولید ۱/۵ میلیون قطعه و با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۶۸۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰ - 27August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «محسن افشارچی» استاندار زنجان در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح، اظهار داشت: هدف ما در استان، متکثر کردن مراکز تولید ثروت است. ‌

استاندار زنجان بر لزوم همگرایی دستگاه‌های اجرایی در تحقق اهداف بالادستی و کلان توسعه تاکید کرد و اضافه کرد: دیگر نمی‌توان به منابع نفتی تکیه کرد.

افشارچی گفت: افزایش ظرفیت تولید در بخش های مختلف موجب افزایش اشتغالزایی و رونق اقتصادی می شود و همچنین تنظیم بازار را در استان تسهیل می کند.

احمد بیگدلی، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین با تقدیر از سرمایه‌گذار برای انتخاب منطقه محروم خدابنده، قول همکاری برای رفع مشکلات احتمالی را داد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی یاد و خاطره همه شهدای هفته دولت از جمله رجایی، باهنر و رئیس‌جمهور شهید را گرامی داشت.

مدیرعامل شرکت متولی این طرح نیز در این مراسم، گفت: ما در زمان حاضر در ۶ استان کشور فعالیت داریم و یکی از کاملترین زنجیره های تولید را در کشور ایجاد کرده‌ایم.

مریم زاهد افزود: بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در مجموعه های تولیدی این شرکت در سطح کشور اشتغال دارند و در حوزه صادرات نیز سهم قابل توجهی را از آن خود کرده ایم.

وی بر لزوم تسریع در تامین زیرساخت های مورد نیاز این واحد تاکید کرد و گفت: این طرح با ظرفیت تولید یک و نیم میلیون قطعه مرغ گوشتی با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال احداث می شود و طی یک سال آینده، فاز نخست آن به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه این استان سهم ۲.۵ درصدی در تولید گوشت مرغ در کشور دارد، گفت: با احداث این مجتمع پرورش مرغ گوشتی نیم درصد به ظرفیت تولید استان در کشور اضافه می شود و میزان تولید استان به سه درصد خواهد رسید.

روح الله حسنی افزود: این طرح با ظرفیت تولید یک و نیم میلیون قطعه، یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی کشور در زمینه تولید مرغ گوشتی خواهد بود.

انتهای پیام 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار