فرماندار شهرستان آبیک:

۳۴ پروژه شهرستان آبیک در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

«مددخانی» از افتتاح ۳۴ پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی این شهرستان طی هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵ - 27August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «حجت اله مددخانی» فرماندار شهرستان آبیک اظهار داشت: ۳۴ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی، ورزشی، آموزشی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۱۶۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در شهرستان آبیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت؛ شهیدان رجایی و باهنر به ویژه شهید خدمت آیت الله سید ابراهیمی رئیسی و تبریک فرا رسیدن هفته دولت بیان کرد: با افتتاح این ۳۴ پروژه، زمینه اشتغال ۱۸۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۲۰ نفر به صورت غیرمستقیم در شهرستان فراهم می‌شود. 

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: در اجرای پروژه‌ها در شهرستان آبیک همواره توجه به عدالت بخشی مدنظر بوده و خوشبختانه در تمام شهرها و روستاها در بخش‌های تابعه شاهد اجرای پروژه ها و افتتاح آن‌ها هستیم.

مددخانی اذعان کرد: از پروژه های شاخص می توان به افتتاح گلخانه گل های زینتی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان، افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت شهر زیاران بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و افتتاح مدارس سبز در مناطق شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان اشاره کرد.

وی با اشاره به تجهیز و خرید ماشین آلات امداد و نجات و خدمات شهری در شهرداری های آبیک و قشلاق با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان افزود: آسفالت معابر اصلی و فرعی شهری و روستایی با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان ، تامین مسکن مدد جویان بهزیستی، احداث ایستگاههای تامین و تقویت برق و احداث مخازن آب روستایی و ... را می‌توان از دیگر پروژه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار