همزمان با هفته دولت؛

برگزاری یادواره شهدای کارمند در شهرکرد

یادواره شهدای کارمند ادارات و گرامیداشت شهید موحدی شهید شاخص کارمندی به میزبانی پایگاه بسیج سلمان فارسی در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۳ - 28August 2024

برگزاری یادواره شهید کارمند در شهرکردبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، یادواره شهدای کارمند ادارات و گرامیداشت شهید موحدی شهید شاخص کارمندی به میزبانی پایگاه بسیج سلمان فارسی در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهرکرد برگزار شد.

 سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت هفته دولت و شهدای خدمت، به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان در ۴۶ سال گذشته آرامش نداشته و از نظام جمهوری اسلامی و گسترش آن به جهان رعب و وحشت داشتند و با فتنه‌های مختلف و درگیری‌های داخلی به دنبال براندازی این نظام بودند.

سردار اکبری افزود: نه تنها شهیدان رجایی و باهنر بلکه بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در دوران انقلاب اسلامی داریم که به دست گروه‌های ضد انقلاب و ملحدین صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: به برکت خون شهدا امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی قوی شده و یکی از مخالفت‌های سرسختانه استکبار جهانی بخاطر قوی شدن ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به نقش مردم ایران در مراحل مختلف انقلاب، ۸ سال دفاع مقدس، دفاع از حرم آل الله و مقابله با فتنه‌های گوناگون دشمنان، تصریح کرد: امروز هم در جنگ هستیم. دشمنان ما خواب نیستند و بیدارند و به انحای مختلف دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و فتنه گری‌های گوناگون هستند.

سردار اکبری، تأکید کرد: نباید از انواع فتنه‌ها و برخورد‌های دشمنان غافل شویم، زیرا هر روزی که از دشمن غافل شویم باختیم.

وی با اشاره به تأکیدات امامین انقلاب پیرامون مقابله با جریان تحریف، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بار‌ها بر جهاد تبیین تأکید فرمودند و هفته دولت هم بحث جهاد تبیین است. بسیاری از جوانان ما از گذشته کشور اطلاع ندارند و باید با جهاد تبیین آنها را آگاه کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در پایان از خادمان پایگاه مقاومت بسیج گلزار شهدای گمنام شهرکرد نیز به خاطر برنامه‌های فرهنگی مؤثر در این مکان تقدیر کرد.

حمید یزدانی مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در حاشیه این مراسم گفت: یادواره شهید شاخص کارمندی شهید موحدی و گرامیداشت شهدای دولت در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهرکرد با حضور کارمندان بسیجی و فرماندهان پایگاه‌ها در ایام اربعین و به همت بسیج ادارت و پایگاه مقاومت بسیج سلمان فارسی (اداره‌ی زندان ها) برگزار شد.

قرائت زیارت عاشورا، تجدید میثاق با شهدای گمنام و عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا به همراه تجلیل از فرماندهان برتر پایگاه‌های بسیج ادارات از دیگر برنامه‌های این مراسم در شهرکرد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار