معرفی کتاب؛

«به یاد معلم»

کتاب «به یاد معلم» که با همکاری ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به بازار نشر عرضه شده، خاطراتی از معلم شهید «ابراهیم مشهدی‌زاده» را بیان می‌کند.  
کد خبر: ۶۸۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲ - 28August 2024

«به یاد معلم»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، کتاب «به یاد معلم» اثری است که توسط «غلامعلی فتحی» به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب ۱۵۰ صفحه‌ای که چاپ آن توسط انتشارات «نور عصر ماندگار» با شمارگان هزار نسخه صورت گرفته و طرح جلد آن را «رعنا فتحی» انجام داده با همکاری ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و قیمت ۸۰ هزار تومان به بازار نشر عرضه شده خاطراتی از معلم شهید «ابراهیم مشهدی‌زاده» را بیان می‌کند.  

در بخشی از این کتاب آمده است:

بعد از صحبت‌های فرمانده گردان، به چادر‌ها برگشتیم و منتظر رسیدن کامیون‌ها شدیم. حدودای بعدازظهر کمپرسی‌ها از راه رسیدند. سوار شدیم و با صلوات‌های پیاپی بچه‌ها، به راه افتادیم.

بعداز طی مسافتی و با نزدیک شدن به مناطق عملیاتی، پیاده شدیم و بقیه مسیر را با پای پیاده طی کردیم تا به خاکریز‌های خطوط مقدم رسیدیم.

از دوردست‌ها صدای غرش انفجار‌های گلوله‌های توپ و خمپاره هم به گوش می‌رسید و هر په جلوتر می‌رفتیم انفجار‌ها نیز نزدیک و نزدیک‌تر می‌شدند. گرمای مرداد ماه و بیابان‌های داغ و لم یزرع و برهوت و زمین‌های انباشته از خاک‌های نرم و تفتیده در کنار انفجار‌ها و آتش و زوزه گلوله‌ها و ترکش‌ها، گرچه شرایط را برای بچه‌ها سخت کرده بود، اما ایمان و اراده آنها مستحکم‌تر از آن بود که خستگی را احساس کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها