مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

تولید محتوای فاخر، موزه دفاع مقدس را به نگین فرهنگی البرز بدل خواهد کرد

سردار «اسلامی» گفت: موزه دفاع مقدس استان البرز با تولید محتوای فاخر هنری و سینمایی، به قطب فرهنگی استان تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳ - 28August 2024

تولید محتوای فاخر، باغ موزه دفاع مقدس را به نگین فرهنگی البرز بدل خواهد کردبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، در نشستی مشترک با معاونت هنری سینمای این اداره کل معاونت فضای مجازی و معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بر تولید محتوای فاخر برای غنی‌سازی موزه دفاع مقدس تاکید کرد.

در این نشست که با هدف هم‌افزایی و برنامه‌ریزی برای تولید آثار هنری و سینمایی مرتبط با دفاع مقدس برگزار شد، طرفین بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های هنری و سینمایی برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کردند.

سردار اسلامی با اشاره به اهمیت موزه دفاع مقدس به عنوان نماد مقاومت و ایثار مردم استان البرز، بر لزوم تولید آثاری تأثیرگذار و جذاب برای این مکان تاکید کرد و گفت: «باغ موزه دفاع مقدس باید به مکانی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل شود و تولید محتوای فاخر هنری و سینمایی می‌تواند در این زمینه نقش بسیار مؤثری ایفا کند.»

در ادامه این نشست، طرفین در خصوص موضوعات مختلفی از جمله تولید فیلم‌های کوتاه، مستند، انیمیشن و آثار هنری چندرسانه‌ای برای موزه دفاع مقدس به بحث و تبادل نظر پرداختند. همچنین، مقرر شد با تشکیل کارگروهی مشترک، نسبت به تدوین برنامه‌ای جامع برای تولید این آثار اقدام شود.

معاون هنری سینمای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان البرز در حوزه تولید آثار هنری و سینمایی، بر آمادگی این اداره کل برای همکاری با سایر دستگاه‌ها در این زمینه تاکید کرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بر اهمیت حمایت از تولید آثار هنری و سینمایی مرتبط با دفاع مقدس تاکید کرد و قول مساعد داد تا در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نکند.

موزه دفاع مقدس استان البرز یکی از مهمترین مراکز فرهنگی استان است که با هدف حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده احداث شده است. تولید محتوای فاخر هنری و سینمایی برای این موزه می‌تواند نقش بسزایی در تحقق این هدف ایفا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار