فرمانده حوزه مقاومت شهید فرشچی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رویکرد جهاد تبیین ویژه کارکنان شرکت مخابرات خراسان رضوی

رحمان‌پناه گفت: روایتگری دفاع مقدس توسط راویان و برگزاری ویژه‌برنامه جهاد تبیین برای کارکنان شرکت مخابرات استان به صورت ویدئوکنفرانسی در هفته دفاع مقدس در شرکت مخابرات خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۶۸۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲ - 28August 2024

برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رویکرد جهاد تبیین ویژه کارکنان شرکت مخابرات خراسان رضوی«سید محسن رحمان‌پناه» فرمانده حوزه مقاومت شهید فرشچی شرکت مخابرات خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان رضوی در تشریح برنامه‌های این حوزه در چهل‌وچهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امسال برنامه‌های گرامیداشت این هفته در شرکت مخابرات استان با نوآوری‌ها مخصوصی دنبال خواهد شد؛ برای نمونه برابر پیش‌بینی‌های صورت گرفته قرار است نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همراه با تخفیفات ویژه؛ در لابی یا محل ورودی ساختمان شرکت مخابرات خراسان رضوی، واقع در بلوار امام خمینی (ره)، برپا شود.

وی افزود: علاوه بر نمایشگاه کتاب؛ برنامه‌هایی نظیر عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، تکریم خانواده شهیدان شرکت مخابرات استان، روایتگری دفاع مقدس توسط راویان و برگزاری ویژه‌برنامه جهاد تبیین با حضور کارکنان شرکت مخابرات استان به صورت ویدئوکنفرانسی از دیگر برنامه‌هایی است که برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شرکت مخابرات خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

فرماند پایگاه مقاومت شهید فرشچی شرکت مخابرات خراسان رضوی تأکید کرد: خوشبختانه به دلیل فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های ویدئوکنفرانسی در سراسر خراسان رضوی؛ در سطح استان تمامی کارکنان این شرکت می‌توانند با حضور خانواده خود در سالن جلسات مجهز به این فناوری در شهر خود، بدون صرف هزینه‌های گزاف ایاب و ذهاب در مراسم‌ها شرکت داشته باشند و از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

رحمان‌پناه در بخش دیگری از صحبت خود در تشریح سایر برنامه‌های شرکت مخابرات خراسان رضوی برای نکوداشت هفته دفاع مقدس، یادآور شد: در کنار آنچه که گفته شد؛ بر اساس مکاتباتی که از سوی استانداری و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، تا پیش از این بوده؛ ظرفیت انتقال پیام‌های مرتبط با حماسه دفاع مقدس؛ به صورت صوتی و پیامکی نیز برقرار است.

وی با اشاره به در پیش بودن مناسبت‌های مذهبی دهه آخر صفر گفت: شرکت مخابرات استان خراسان رضوی به مناسبت دهه آخر صفر و مقارن شدن این ایام با شهادت امام هشتم با برپایی موکب در خیابان امام رضا (ع)، بین خیابان امام رضا (ع) ۲۲ تا امام رضا (ع) ۲۴، خدمت مخابراتی همراه اول را در اختیار زائران قرار می‌دهد. بر همین اساس؛ به دنبال آن هستیم که این خدمات تا هفته دفاع مقدس؛ نیز تداوم پیدا کند و در صورت موافقت؛ کد‌های دستوری در رابطه با این موضوع، مثل استفاده از بسته‌های اینترنتی، برای علاقمندان از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار