جانشین سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

تبیین دفاع مقدس سرمایه‌گذاری برای آینده انقلاب و نظام اسلامی است

سردار اکبری گفت: باید برای تبیین دفاع مقدس برای نسل نوجوان و جوان برنامه داشته باشیم، این کار نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده انقلاب و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۶۸۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳ - 28August 2024

تبیین دفاع مقدس، سرمایه‌گذاری برای آینده انقلاب و نظام اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرتیپ دوم پاسدار «حسن اکبری» جانشین سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در جلسه کمیته نظامی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خراسان شمالی، اظهار داشت: باید برای تبیین دفاع مقدس برای نسل نوجوان و جوان برنامه داشته باشیم، این کار نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده انقلاب و نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری رژه اقتدار نیرو‌های مسلح در آغازین روز از هفته دفاع مقدس به عهده سپاه استان است، عنوان کرد: برابر دستورالعمل‌ها و همانگی‌های صورت گرفته از ناحیه دبیرخانه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان و همچنین جلسات متعدد در زمینه برنامه‌های شاص و محوری که در آن ایام باید عملیاتی شود با فرماندهان محترم نواحی مقاومت شهرستان‌های استان صورت گرفته است که مقرر است از تمامی شهرستان‌ها هرکدام از یگان‌های نظامی و انتظامی یک گروهان به مرکز استان به منظور شرکت در رژه اعزام شوند.
 
سردار اکبری ضمن تأکید بر هماهنگی و انسجام کافی در بین نیرو‌های مسلح مستقر در استان، گفت: هیچ چیزی از چشم تیزبین مردم پنهان نیست، تمامی برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید در انضباط و انسجام بالا و اخذ و رعایت تمهیدات امنیتی و اطلاعاتی برگزار شود.
 
در ادامه جلسه سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خراسان شمالی ضمن تقدیر از برگزاری جلسه، گفت: مهم‌ترین رسالتی که در هفته دفاع مقدس متوجه آحاد جامعه است انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.  
 
وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد استانی با موضوع هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس تا کنون بیش از دو جلسه استانی برگزار نموده است که مقرر شد کمیته‌های ذیل ستاد نسبت به برگزاری جلسات منظم نسبت به با شکوه برگزار شدن برنانه‌ها و ثبت برنامه در سامانه سادم اقدام نمایند.
 
سرهنگ الهی‌راد با تأکید بر اینکه باید کار را از هفته دفاع‌مقدس آغاز کنیم، تصریح کرد: جانمایی محل برگزاری رژه نیرو‌های مسلح استان، صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی، عطرافشانی گلزار پاک شهدا برخی از مسئولیت‌های کمیته نظامی است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار