جانباز ۷۰ درصد «حسن اکبری» تکریم شد

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران در ادامه برنامه‌های تکریم از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در شهرستان قائمشهر با جانباز سرافراز ۷۰درصد «حسن اکبری» دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۸۷۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶ - 28August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران در ادامه برنامه‌های تکریم از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، در شهرستان قائمشهر با یادگار عرصه هشت سال دفاع مقدس جانباز سرافراز ۷۰درصد «حسن اکبری» دیدار و گفت‌وگو کرد.

جانباز ۷۰ درصد «حسن اکبری» تکریم شد

سعید کهنسال در حاشیه این دیدار با بیان اینکه جانبازان سنبل استقامت و پایمردی هستند، گفت: این عزیزان افتخار و سرمایه‌های اجتماعی و الگویی بی بدیل برای نسل جدید جامعه ما محسوب میشوند، قدرشناسی از مجاهدت و ایثارگری این اسوه‌های مقاومت یک امر واجب است.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران اظهار کرد: شما عزیزان برای حفظ نظام و کشور خود عزتمندانه دفاع کردید و جانبازان سرافراز: نام آوران و قهرمانان همیشگی کشور ما و مظهر صداقت و اخلاص و درستکاری هستند.

معاون بهداشت و درمان و رئیس اداره بازرسی بنیاد مازندران در این دیدار حضور داشتند. مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران همچنین در قائمشهر با فرزند معزز شهید فلاح دیدار و مشکلاتش را رسیدگی کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار