فرماندار شهرستان اسفراین:

یکی از مصادیق جهاد تبیین بیان دستاورد‌های جمهوری اسلامی است

نوری گفت: یکی از مصادیق و معیار‌های جهاد تبیین می‌تواند بیان دستاورد‌های جمهوری اسلامی باشد.
کد خبر: ۶۸۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹ - 28August 2024

تراز یک دولت مردمی و انقلابی، حضور در بین مردم، شنیدن درد دل و مشکلات مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «مسلم نوری» فرماندار شهرستان اسفراین در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر کارمند این شهرستان ضمن بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: هفته دولت، هفته قدردانی و نکوداشت خون شهیدان و دولتمردان است که در مدت کوتاه خدمت خویش، کار‌های بزرگ و ماندگاری را انجام دادند. ویژگی‌های بارز و مبارز شهیدان رجایی و باهنر باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌ شده در راستای رفع کمبود‌ها و محرومیت‌ها، افزود: برنامه‌ریزی‌های جامع و کارشناسی شده‌ای در جهت تأمین کمبود‌ها و ایجاد رفاه درخور و شأن برای آحاد مردم شریف شهرستان شده است. تأمین پایدار آب شرب و حفظ منابع زیست محیطی، پرداختن به معضلات کشاورزی و دامپروری، توجه ویژه به عرصه آموزش و صنعت به منظور بهبود وضعیت کسب و کار و... مواردی است که همکاران ما در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان به دنبال ایجاد ثبات و پایداری نسبی برای آن هستند.

نوری با تأکید بر تداوم راه شهدا و ایثارگران، گفت: یکی از مصادیق و معیار‌های جهاد تبیین می‌تواند بیان دستاورد‌های جمهوری اسلامی باشد. در راه خدمت و خدمتگزاری سختی و مصائب زیادی است. از اینکه دیگران قدر زحمات شما را نداند، ناراحت نشوید این یک اجر بزرگ در نزد خداوند دارد. عمده کار و فعالیت در دولت از دید شهروندان پنهان است، اما این تکلیف و تهعدی است که خود انتخاب کرده‌ایم و باید در پاسداشت شهدای عزیزمان این سنگر و پرچم را افراشته حفظ و نگهداریم.

در این یادواره حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا احمدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان شمالی به عنوان سخنران این یادواره گفت: ما امروز وارث رشادت و ایثار شهدایی هستیم که جان عزیزشان را در راه حفظ و حراست از کیان و عزت این مرز و بوم فدا کردند؛ خیلی بار بزرگی است و باید تلاش کنیم که مدیون خون شهدا نباشیم. اگر امروز شهدا بودند از ما چه می‌خواستند و آیا ما مطابق با آن چیزی که مدنظر آنان بود حرکت کردیم با نکردیم.

وی افزود: اساس دولت اسلامی مردم است؛ و این مردم هستن که دولت‌ها را نقد و تجزیه و تحلیل می‌کنند. مردم ناظر اعمال و عملکرد دولت‌‎ها و دولتمردان هستند؛ لذا اگر کسی از این پست و مقام سوء استفاده کند، خیانت به خون شهدا کرده است، این پست و مقام یک امانت است. امروز تراز یک دولت مردمی و انقلابی، حضور در بین مردم، شنیدن درد دل و مشکلات مردم است.

در پایان مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و یادواره شهدای کارمند از دو خانواده معظم شهدای کارمند، مدیران و کارمندان و بسیجیان نمونه شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار