مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران مطرح کرد؛

بازگشایی مدارس مازندران با محوریت معرفی شهدای مدرسه و محله

«کمالی» گفت: آئین بازگشایی مدارس با محوریت شهید مدرسه و محله و جلوه‌گری نماد‌های دفاع مقدس با حضور خانواده شهدا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰ - 28August 2024

بازگشایی مدارس مازندران با رویکرد معرفی یک شهیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «حسین کمالی» مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران امروز در امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در آموزش و پرورش که با حضور سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس پیام‌های روشن و آموزنده‌ای برای مجموعه آموزش و پرورش دارد که کتاب، درس، قلم و برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت منجر به تربیت انسان‌هایی شود که در دفاع از ارزش‌ها وارد میادین مختلف و سخت شوند.

وی افزود: نظام تعلیم و تربیت باید انسان‌هایی تربیت کند که میهن دوست، وفادار و دارای روحیه جهاد و شجاعت و مقاومت باشند.

این مسئول ادامه داد: ما می‌توانیم این تقارن را به بهترین وجه به جامعه معرفی کنیم که تمام برنامه‌ها و رویکرد‌های ما منجر به این نتیجه شود.

وی به دیدار اخیر با وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: زنگ آغاز سال تحصیلی، زنگ دفاع مقدس و زنگ نماز از سوی وزیر مورد تاکید قرار گرفته است.

کمالی اضافه کرد: همچنین اقامه نماز اول وقت در مدارس به عنوان برنامه جدید به آموزش و پرورش ملحق شد و پیوند این سه مقوله در تربیت موثر و کارساز است.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس در سطح استان خاطرنشان کرد: این برنامه با محوریت شهید مدرسه و یا محله برگزار شود و نماد‌های دفاع مقدس با حضور خانواده شهدا پررنگ‌تر جلوه کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار