مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

اهالی فرهنگ و هنر پای کار کنگره شهدا خواهند بود

«درکتانیان» با اشاره به ضرورت برگزاری کنگره شهدای استان البرز، گفت:اهالی فرهنگ، هنر و رسانه پای کار برگزاری شایسته کنگره شهدای البرز خواهند بود.
کد خبر: ۶۸۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷ - 28August 2024

اهالی فرهنگ و هنر پای کار کنگره شهدا خواهند بود به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «غلامرضا درکتانیان» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه همه ما مدیون جانفشانی شهدا هستیم، اظهار داشت:کنگره شهدا بزرگترین رویداد فرهنگی معنوی هر استان است که امیدواریم با همکاری جمعی ارکان‌ها و همچنین حضور حداکثری اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در عرصه تولید محتوا، خلق اثر و اطلاع رسانی؛ کنگره شهدای استان البرز نیز به شیوه‌ای فاخر و در شأن شهدای استان البرز برگزار شود.

وی با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت‌های فرهنگی استان البرز در برگزاری کنگره شهدا، افزود:تولید محتوا در زمینه کنگره شهدا باید فاخر و جریان ساز باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: کنگره شهدا فرصتی جهت انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس و مقاومت به نسل جوان است که باید با تولید محتوای فاخر فرهنگی و هنری از این فرصت به نحو شایسته استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار