«معرفی کتاب»

«این راه روشن است»

کتاب «این راه روشن است» مروری بر آیات برگزیده قرآن کریم با موضوع جهاد و شهادت که به نویسندگی «حاتم رسولی» در سال ۱۳۹۷ به چاپ رسید.
کد خبر: ۶۸۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱ - 28August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، کتاب «این راه روشن است» مروری بر آیات برگزیده قرآن کریم با موضوع جهاد و شهادت که به نویسندگی «حاتم رسولی» در ۱۰۰۰ نسخه با حمایت مالی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به چاپ رسیده است.
در این کتاب نویسنده تلاش کرده است تا آیات و روایات مختلفی که در مورد موضوعات مرتبط با جهاد و دفاع می‌باشد را مورد بررسی قرار داده و به دیدگاه امامین انقلاب در این باره بپردازد. موضوعاتی از قبیل لزوم آمادگی همیشگی مسلمین برای دفاع از اسلام، جهادبه عنوان تکلیفی مقدس، هوشیاری و پرهیز از سستی در امر جهاد، برتری مجاهدان راه حق، امداد‌های غیبی، پیروزی و نصرت الهی با استناد به آیات قرآن در این کتاب تبیین شده است.
در بخشی از کتاب آمده است:
هوشیاری و آمادگی همیشگی برای دفاع از اسلام تکلیف بزرگی است که آحاد مسلمانان بر عهده دارند. همواره منافقان و دشمنان کینه توز مسلمین، مترصد فرصتی هستند تا از غفلت و سستی امت اسلام تمام بهره برداری را به عمل بیاورند. تاریخ تلخ خیانت‌های دشمنان دوست نما و بی تدبیری حاکمان و وادادگی آنها نزد دشمنان قسم خورده مسلمانان، جایی برای تردید در این امر باقی نمی‌گذارد که بدخواهان همواره منافع خود را به منافع مسلمین ترجیح می‌دهند. هوشیاری، استقامت، نشان دادن اقتدار و خالی نگذاشتن میدان برای نفوذ دشمن تنها مسیری است که امت مسلمانان در مقابله با این برخورد‌ها در پیش رو دارند. قطعا نصرت الهی با آن‌هایی همراه است که در مقابله با دشمنان اسلام، سینه سپر می‌کنند و آماده جانبازی و شهادتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار