مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل:

۱۷ پروژه مدرسه سازی در کوثر فعال است

«محمدی خلفلو» گفت: ۱۷ پروژه مدرسه سازی در شهرستان کوثر فعال است که بخشی از آنها تا مهرماه آماده تحویل به آموزش و پرورش خواهند شد.
کد خبر: ۶۸۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹ - 28August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «بهزاد محمدی خلفلو» مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاح مدرسه سه کلاسه پروین اعتصامی در شهرستان کوثر اظهار داشت: امروز با حضور معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی استاندار اردبیل و فرماندار شهرستان کوثر شاهد افتتاح مدرسه سه کلاسه دوره متوسطه اول پروین اعتصامی در کوثر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در زیربنایی به مساحت ۳۸۱ مترمربع و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان تکمیل و همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل افزود: در شهرستان کوثر در مجموع ۱۷ پروژه مدرسه سازی فعال است که تعدادی از آنها تا شروع سال تحصیلی به سرانجام می‌رسد.

محمدی خلفلو به استانداردسازی سیستم گرمایشی در مدارس این شهرستان اشاره کرد و گفت: مشکل عمده در این شهرستان کمبود سرویس‌های بهداشتی مدارس بود که با احداث و مرمت ۱۵ چشمه سعی بر این است تا این مشکل رفع و رجوع شود.

وی با اشاره به سردسیر بودن منطقه و ضرورت تکمیل پروژه‌های ایزوگام و آسفالت ریزی محوطه مدارس در فصل کاری ادامه داد: سعی داریم تا شروع فصل سرما این پروژه‌ها به سرانجام رسیده و دانش آموزان با خیال راحت و در فضای مناسب به تحصیل خود ادامه داده و شاهد آموزش و پرورش شایسته نسل آینده باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار