فرمانده سپاه امام‌ رضا (ع):

تلاش برای جلب رضایت الهی ویژگی مشترک شهدای دولت بود

سردار غیاثی گفت: ویژگی مشترک شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی، جلب رضایت الهی و کار برای مردم بود که باید سرلوحه کار همه کارگزاران نظام قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۸۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹ - 28August 2024

تلاش برای جلب رضایت الهی ویژگی مشترک شهدای دولت بودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی»، فرمانده سپاه امام‌رضا (ع) در چهارمین نشست شورای اداری بسیج استان که هم‌زمان با هفته دولت، در استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی اظهار داشت: ویژگی مشترک این شهیدان، جلب رضایت الهی و کار برای مردم بود که باید سرلوحه تلاش همه کارگزاران نظام قرار بگیرد.

وی با اشاره به تأکیدات رئیس‌جمهور مبنی بر شایسته‌سالاری و استفاده از همه ظرفیت‌ها در تشکیل دولت جدید افزود: امیدواریم این اتفاق در عمل نیز محقق شود و دولت از همه ظرفیت‌ها و افراد فهیم و کارآمد در عرصه‌های مختلف استفاده کند.

فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام در بخش دیگری از سخنان خود به بیان ملاک‌ها و شاخص‌های دولت از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: نخستین ملاک مورد تأکید ایشان، دارابودن شاخص‌های اعتقادی و اخلاقی و خدمت به مردم است.

سردار غیاثی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی علاوه بر این، بر خدمت و کار جهادی در چهارچوب قانون، پیشرفت توأم با عدالت، سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد تأکید دارند که این موضوعات باید مدنظر دولت‌مردان باشد.

وی در ادامه به موارد مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: توجه ویژه به مسائل اقتصادی اعم از تولید و سرمایه‌گذاری و بهبود وضعیت کسب‌وکار و معیشت مردم، عبور از فضا‌های چالشی انتخابات و توجه به سیاست خارجی پویا و فعال و مبتنی بر منافع ملی، باید همواره مورد توجه کارگزاران دولت باشد.

فرمانده سپاه امام‌ رضا (ع) با تأکید بر فعالیت مدیران دستگاه‌ها تا آخرین روز حضور در مسئولیت خود، گفت: متأسفانه برخی مدیران که البته تعداد آن‌ها انگشت‌شمار است، بعد از شهادت شهید رئیسی به روزمرگی روی آوردند و مانند گذشته اقدامات تحولی نداشتند که این موضوع به شکل‌های مختلف به آن‌ها تذکر داده شد. باید فارغ از آمدن و رفتن دولت‌ها، تا زمانی که مسئولیت برعهده ما است و تکلیف داریم، به وظیفه خود عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار