مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان خبر داد؛

بهره‌برداری از ۱۶۲ مدرسه در خوزستان تا بازگشایی مدارس

سعیدی‌پور گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و بر اساس آخرین اقدامات، تا مهرماه امسال ۶۰۰ کلاس درس در قالب ۱۶۲ مدرسه در ۵۵ هزار مترمربع زیربنای آموزشی و با ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسند و به آموزش و پرورش خوزستان تحویل داده می‌شوند.
کد خبر: ۶۸۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸ - 28August 2024

بهره‌برداری از ۱۶۲ مدرسه در خوزستان تا بازگشایی مدارسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، «محمد سعیدی‌پور» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره‌برداری از ۱۶۲ مدرسه تا مهرماه از افتتاح ۴۸ مدرسه از این تعداد در هفته دولت خبر داد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و. خاطره شهدای خدمت، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و بر اساس آخرین اقدامات، تا مهرماه امسال ۶۰۰ کلاس درس در قالب ۱۶۲ مدرسه در ۵۵ هزار مترمربع زیربنای آموزشی و با ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسند و به آموزش و پرورش خوزستان تحویل داده می‌شوند.

سعیدی‌پور افزود: از این تعداد، ۳۴۴ کلاس درس در قالب ۷۲ مدرسه و معادل ۵۷ درصد کل پروژه‌ها، کلاس‌های شهری و ۲۵۶ کلاس درس در قالب ۹۰ مدرسه و معادل ۴۳ درصد کل پروژه‌ها، کلاس‌های روستایی هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در هفته دولت از این تعداد، ۱۲۸ کلاس درس در قالب ۴۸ مدرسه در ۸۰۰۰ مترمربع زیربنای آموزشی و با ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شوند. تاکنون تعدادی از این مدارس از جمله در امیدیه و رامشیر به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال نیکوکاران عملا در حال کمک به اجرای پروژه‌ها هستند. امسال تعهد خیرین مدرسه‌ساز ۴۰۰ میلیارد تومان است که تاکنون حدود ۲۵ درصد این میزان محقق شده است و تا پایان سال قطعا تعهد و تحقق افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار