استاندار خوزستان از متولیان مراسم اربعین قدردانی کرد

حسینی محراب گفت: امسال اربعین بی نظیری داشتیم و به لحاظ پذیرایی، اسکان، حمل و نقل، خدمات و زیرساخت‌ها سنگ تمام گذاشتند و برای زوار اتباع خارجی نیز به همین منوال خدمات ارائه شد.
کد خبر: ۶۸۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶ - 28August 2024

استاندار خوزستان از متولیان مراسم اربعین قدردانی کردبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، «علی اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان امروز در برنامه تلویزیونی «خوزستان سرزمین فرصت‌ها» با اشاره به رویداد بزرگ اربعین حسینی اظهار داشت: از کلیه موکب‌داران، خادمان، مسئولان و مردم استان و همچنین مسئولان و مردم عراق قدردانی می‌کنم.

وی افزود: امسال اربعین بی نظیری داشتیم و به لحاظ پذیرایی، اسکان، حمل و نقل، خدمات و زیرساخت‌ها سنگ تمام گذاشتند و برای زوار اتباع خارجی نیز به همین منوال خدمات ارائه شد.

حسینی محراب گفت: همه دست‌اندرکاران مختلف در هلال احمر، گمرک، اورژانس، بیمارستان‌ها، نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج، ارتش و دستگاه‌های اطلاعاتی و همچنین سایر دستگاه‌ها برای موضوع اربعین دست به دست هم دادند و حدود دو میلیون تردد رفت و برگشت و در واقع معادل یک میلیون زائر اربعین از مرزهای خوزستان را مدیریت کرده و در کمال سلامت به مقصدها رساندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار