نماینده ولی فقیه در مازندران:

شناخت ظرفیت‌ها و امکانات شرط اول مدیریت است

«محمدی لائینی» شناخت ظرفیت‌ها و امکانات را شرط اول مدیریت دانست و گفت: مازندران ما مشکلات زیادی دارد، مقداری باید اولویت‌بندی‌ها را جدی بگیریم، به زیرساخت‌ها بیشتر باید توجه کرد.
کد خبر: ۶۸۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸ - 28August 2024

شناخت ظرفیت‌ها و امکانات شرط اول مدیریت/ مازندران مشکل زیرساختی داردبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار «یوسف نوری» استاندار مازندران، معاونین و مدیران ستادی، ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم و امام مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و گرامی‌داشت هفته دولت و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: از حضور ده‌ها میلیونی عشاق در اربعین که چهار میلیون از آنها هم‌وطنان ما بودند و برنامه‌ریزی‌های بهتر نسبت به سال‌های گذشته تشکر داریم.

وی افزود: در هفته دولت امسال از سه دولت یاد می‌کنیم؛ دولت اول دولت خدمتگزار شهید رجایی که واقعا اسوه اخلاص، مردم‌دوستی و زندگی ساده به دور از اشرافیت، تکبر و خودبزرگ‌بینی بودند، در حالی که آن دولت با چند فتنه لیبرال‌ها و بنی صدر، فتنه منافقین که رسما جنگ مسلح را به راه انداختند و فتنه جنگ تحمیلی بعثی‌ها مواجه شدند، اما انسانیت خود را نشان دادند.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: دولت دیگر دولت شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت که در عمر مدیریتی کوتاه سه ساله خود از خودشان نام و یادگار خیر بر زبان‌ها جاری کردند که دوست و دشمن فهمیدند ایشان یک انسان بود، از کوه‌ها و خانه‌های محقر نقاط کشور دیدن کردن و با ضعفای امت و جامعه نشستن، حرفشان را شنیدن و دنبال حل مسائلشان بودن را تعریف کردند، چنانچه امیرکبیر هم در آن سه سال از خودشان یاد و نام خیر گذاشتند که رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته از این دو شخص و دولتش به‌صورت متقارن یاد کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: باید از زحمات دولت‌مردان همین دولت آقای رئیسی در این ۱۰۰ روزه بعد از شهادت ایشان تا دولت منتخب تشکر کرد و باید دیده شود، زحمات آقای مخبر و تیمشان که توانستند انتخابات را برگزار و مملکت را مدیریت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: دولت سوم هم؛ همین دولتی است که با همت و رای مردم در دو مرحله سرکار آمده است، برای این دولت آرزوی توفیقات داریم.

امام جمعه ساری با اشاره به خدمات کلی استانداری مازندران، یادآور شد: مازندران ما مشکلات زیادی دارد، مقداری باید اولویت‌بندی‌ها را جدی بگیریم، به زیرساخت‌ها بیشتر باید توجه کرد.

این مسئول بیان کرد: مثلا زیرساخت صادرات محصولات کشاورزی هنوز بسیار ضعیف است، درآمدزایی استان باوجود موقعیت علمی، جغرافیایی، دریا، استعداد‌ها و ... هنوز خوب نیست، البته رشد از صفر به سه الی چهار درصد رسیده است، اما در حوزه صنعت، صنایع تبدیلی، محیط زیست، گردشگری، پسماند و ... مشکلات زیاد داریم که نیاز به همت همت‌داران است.

وی شناخت ظرفیت‌ها و امکانات را شرط اول مدیریت دانست و بیان کرد: تعطیلی دو روزه در هفته زیاد است و نیازی نیست، می‌توان با توجه و تقویت حوزه معنویت ارتباط با خدا و قرآن در راستای خدمت‌رسانی موفق‌تر بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار