امام جمعه موقت اهواز:

شهدا با بینش و تفکر انقلابی‌شان به ایران عزت داده و عظمت بخشیدند

حجت‌الاسلام حاجتی گفت: ایران همواره در ادوار مختلف مورد تهاجم بوده است که در سایه ولایت فقیه توانستیم جلوی این تهاجم‌ها مقابله نموده و پیروز شویم.
کد خبر: ۶۸۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹ - 28August 2024

شهدا با بینش و تفکر انقلابی‌شان به ایران عزت داده و عظمت بخشیدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «میراحمدرضا حاجتی» امام جمعه موقت اهواز امروز به همراه مدیران دستگاه‌های مختلف استان به مناسبت هفته دولت در گلزار شهدای اهواز حاضر شد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی در این مراسم بابیان اینکه ماندگاری یک جامعه بستگی به فرهنگ جامعه دارد و فرهنگ جامعه را گفتمان آن جامعه تشکیل می‌دهد اظهار داشت: باید از این چنین جلساتی بهره ببریم زیرا به ما به ما بینش می‌دهد.

 حجت‌الاسلام حاجتی با بیان اینکه اگر امروز ایرانی اقتدار داریم محصول بینش ما است گفت: شهدا با بینش و تفکر انقلابی که داشتند در مقابل حمله دشمنان ایستادند تا کشور را با عظمت نشان دهند.

وی بابیان اینکه پروژه استکبار این بود که ایران تجزیه شود افزود: ایران همواره در ادوار مختلف مورد تهاجم بوده است که در سایه ولایت فقیه توانستیم جلوی این تهاجم‌ها مقابله نموده و پیروز شویم.

امام جمعه موقت اهواز بابیان اینکه «علی هاشمی» از جمله مستضعفین خوزستانی بود که با اقتدار جلوی رژیم بعثی ایستاد یادآور شد: ظرف مدت پنج روز ارتش بعثی ۲۰ هزار کیلومتر از ایران را تصرف کرد، که این شهید مقابل یک ارتش ایستاد تا خاک کشور به دست دشمن نیفتد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجتی با بیان اینکه امروزه ایران در حوزه پزشکی و پیراپزشکی، نجوم و خیلی علوم دیگر کشور اول منطقه است خاطر نشان کرد: ایرانی که در ادوار گذشته کوچک و کوچکتر شده بود در زمان جمهوری اسلامی به یک ابرقدرت جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار