معاون هماهنگ‌کننده سپاه:

پیروزی نهایی جبهه مقاومت نزدیک است

سردار «نقدی» گفت: شرایط برای موفقیت و پیروزی نهایی جبهه مقاومت مهیا بوده و پیروزی جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی نزدیک است.
کد خبر: ۶۸۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱ - 28August 2024

پیروزی نهایی جبهه مقاومت نزدیک استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان «رجایی» و «باهنر» و گرامیداشت شهیدان راه خدمت در بوشهر اظهار داشت: وحدت و انسجام داخل کشور بسیار مهم و اثرگذار است.

وی اتحاد و همدلی در کشور را نشان‌دهنده موفقیت و پیروزی نزدیک دانست و اضافه کرد: با این شرایط همدلی و وفاق در کشور، فتح بزرگ نزدیک است و همه باید برای حفظ وحدت و انسجام زیر سایه و چتر ولایت تلاش کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: برای دستیابی به پیروزی و موفقیت نیازمند ایستادگی و مقاومت هستیم و در این شرایط است که دشمن در دستیابی به اهداف خود ناکام می‌ماند و زمینه پیشرفت در بخش‌های مختلف کشور فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های نظام اسلامی زیر چتر ولایت محقق شده است، تاکید کرد: انتقاد منصفانه موجب بهبود وضعیت و حل مشکلات شده و انتقادهای غیرمنصفانه که سبب ایجاد ناامیدی و یأس در جامعه می‌شود اهداف دشمنان را محقق می‌کند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه دشمن فتنه‌های متعددی را طراحی و حمایت کرده است، ادامه داد: وحدت ملت زیر چتر ولایت باعث دستیابی به پیروزی می‌شود و این موضوع به خوبی در حوادث مختلف کشور به اثبات رسیده است.

وی وقوع فتنه‌ها در سال‌ها و دهه‌های گذشته را نتیجه ناسپاسی دانست و افزود: شرایط برای موفقیت و پیروزی نهایی جبهه مقاومت مهیا بوده و پیروزی جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی نزدیک است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با اتحاد، همدلی، یکپارچگی و انسجام بیشتر در جهان اسلام پیروزی جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی نزدیک است و باید وحدت و انسجام تقویت شود.

وی با اشاره به تقویت اتحاد جهانی علیه رژیم صهیونیستی گفت: شاهد بیداری در نقاط مختلف جهان در مورد جنایت‌های متعدد و متنوع رژیم صهیونیستی هستیم و تحولات بزرگی در این زمینه رقم خورده است.

سردار نقدی با ذکر نشانه‌هایی از وحشت و هراس رژیم صهیونیستی از ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی تاکید کرد: ۱۰۳ بار نام بردن از ایران اسلامی در سخنرانی ۴۵ دقیقه‌ای نخست وزیر رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی در کنگره آمریکا حاکی از وحشت و هراس آنها از ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار