در ششمین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح ۱۵۵ واحد مسکن مددجویی در گیلان

در ششمین روز از هفته دولت، با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و استاندار گیلان، ۱۵۵ واحد مسکن مددجویی به متقاضیان تحویل داده شد.
کد خبر: ۶۸۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶ - 28August 2024

افتتاح ۱۵۵ واحد مسکن مددجویی در گیلانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، همزمان با ششمین روز از هفته دولت، ۱۵۵ واحد مسکن مددجویی با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین استاندار گیلان با میزان اعتبار ۶۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در شهرستان لاهیجان به متقاضیان تحویل داده شد.

استاندار گیلان در مراسم افتتاح نمادین ۱۵۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) در لاهیجان با اشاره به نقش مهم کمیته امداد در رفع محرومیت اظهار کرد: کمیته امداد برگرفته از اندیشه و نگاه عمیق و الهی امام راحل (ره) بوده و همواره در کنار مردم و محرومین است.

اسدالله عباسی با اشاره به ۱۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد در گیلان افزود: در چند وقت اخیر در راستای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد اقدامات بسیار خوبی انجام شده که در ترغیب افراد به خوداشتغالی نیز موثر است.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های کمیته امداد در ایجاد اشتغال در استان بیان کرد: اقدامات خوبی در حوزه اشتغال و خرید ابریشم در کمیته امداد امام خمینی صورت گرفته و لذا بسیاری از مددجویان به کار کردن در حوزه کرم ابریشم روی آوردند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان، کمیته امداد امام خمینی (ره) را مأمنی برای محرومان دانست و گفت: درب کمیته امداد به روی همگان باز است و این نهاد در طول ۴۵ سال گذشته در کنار آحاد مختلف جامعه بوده است.

از این ۱۵۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) ۱۲۲ واحد روستایی و ۲۳ واحد آن شهری با میزان متراژ هفت هزار و ۷۸۴ مترمربع امروز تقدیم متقاضیان شد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار