استاندار مرکزی خبر داد؛

بهره‌برداری از ۷۰۳ پروژه عمرانی و اقتصادی طی هفته دولت در استان مرکزی

مخلص الائمه گفت: با توجه به ایام اربعین حسینی، آغاز برنامه‌های هفته دولت و سفر‌های شهرستانی برای بهره‌برداری طرح‌ها و پروژه‌ها از روز سه‌شنبه ۶ شهریور برنامه‌ریزی شد و در حال انجام است.
کد خبر: ۶۸۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸ - 28August 2024

بهره‌برداری از ۷۰۳ پروژه عمرانی و اقتصادی طی هفته دولت در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، دکتر مخلص‌الائمه، در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی، باهنر، رئیسی و شهدای خدمت اظهار داشت: با توجه به ایام اربعین حسینی، آغاز برنامه‌های هفته دولت و سفر‌های شهرستانی برای بهره‌برداری طرح‌ها و پروژه‌ها از روز سه‌شنبه ۶ شهریور برنامه‌ریزی شد و در حال انجام است.

وی گفت: در هفته دولت امسال در مجموع ۷۶۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی با اعتبار و سرمایه‌گذاری ۱۳ هزار و ۲۶۳ میلیارد تومان در سطح شهرستان‌های استان مرکزی افتتاح و چند پروژه نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

استاندار مرکزی افزود: در این هفته در ۷۰۳ پروژه افتتاح و عملیات اجرایی ۶۳ پروژه نیز آغاز می‌شود که شامل ۲۹ طرح اقتصادی با اعتبار ۷ هزار و ۸۷۹ میلیارد تومان و ۷۳۷ طرح عمرانی با اعتبار ۵ هزار و ۳۸۴ است.

وی در ادامه عنوان کرد: افتتاح و بهره‌برداری از ۳۴۳ پروژه عمرانی توسط دهیاری‌ها در روستاهای استان مرکزی با اعتباری بالغ‌بر ۴۲۰ میلیارد تومان نیز از دیگر برنامه‌های هفته دولت است که بیش از ۹۱ هزار خانوار از این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد، همچنین در این هفته عملیات اجرایی ده‌ها طرح عمرانی در حوزه دهیاری‌های استان آغاز خواهد شد.

استاندار مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت در استان مرکزی، ۱۱ هزار و ۳۶۹ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم را ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار