فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

همراهی و همدلی سپاه و بسیج با دانشگاه‌ها با قوت ادامه خواهد داشت

سردار عمومهدی گفت: باتوجه به فرمایشات و تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی امروز توجه به اقشار فعال در این حوزه بایستی قوی‌تر از گذشته در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۶۸۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴ - 28August 2024

همراهی و همدلی سپاه و بسیج با دانشگاه‌ها با قوت ادامه خواهد داشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرتیپ دوم پاسدار «مرتضی عمومهدی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جلسه با رئیس دانشگاه اراک و بازدید از بخش های این مجموعه بزرگ علمی استان اظهار داشت: دانشگاه اراک فرصت بسیار خوبی برای تربیت و پرورش جوانان و دانشجویان فعال و پویا در بخش های مختلف علمی و تخصصی را دارد.

وی گفت: باتوجه به فرمایشات و تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت ظرفیت های علمی و دانشگاهی امروز توجه به اقشار فعال در این حوزه بایستی قوی تر از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

سردار عمومهدی عنوان کرد: مبنا قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب و رهنمودهای راهگشای امام خامنه ای(مدظله العالی) در تعالی و رشد فضای دانشگاه با نقش محوری دانشجویان و اساتید می تواند افق روشنی را برای فضای علمی و دانشگاهی کشور رقم بزند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: تربیت جوان مومن انقلابی در دانشگاه امروز یکی از کارهای اساسی محسوب می شود چرا که این جوانان با انگیزه،متعهد و دلسوز متخصص هستند که می توانند آینده کشور را به سمت صلاح و پیشرفت هدایت کنند.

وی بیان داشت: در سال های گذشته اتفاقات خوبی در سطح استان مرکزی با نقش آفرینی دانشگاه ها رقم خورده است با این نکته که استان مرکزی موقعیت مهم و حساسی در بخش های گوناگون به ویژه صنعت دارد و بی شک این دانشگاه است که می تواند ظرفیت ها و پیشرفت ها را توان مضاعفی ببخشد و موفقیت ها را چندبرابری کند.

سردار عمومهدی در پایان خاطرنشان کرد: : الحمدالله بسیج دانشجویی و بسیج اساتید در سالیان قبل و هم اکنون توانسته اند در کنار دانشگاه ها اقدامات خوبی را رقم بزنند راه اندازی گروه های جهادی تخصصی، برگزاری دوره های تربیتی، ارتقاء علمی، اردوهای راهیان نور و برنامه های متعدد دیگر گویای این همراهی و همدلی سپاه و بسیج است که با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار