فرمانده سپاه انصارالحسین (ع):

استان همدان پیشتاز در حوزه محرومیت‌زدایی است

سردار«مجیدی» گفت: استان همدان با حمایت و پیگیری‌های مجدانه استاندار در حوزه محرومیت‌زدایی، جهاد آبرسانی و تأمین آب شرب روستایی از استان‌های پیشرو در سطح کشور است.
کد خبر: ۶۸۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹ - 28August 2024

استان همدان پیشتاز در حوزه محرومیت‌زدایی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در دیدار با «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، اظهار داشت: طبق اعلام قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع)؛ استان همدان با حمایت و پیگیری‌های مجدانه استاندار در حوزه محرومیت‌زدایی، جهاد آبرسانی و تأمین آب شرب روستایی از استان‌های پیشرو در سطح کشور است.

وی افزود: هفته دولت به نام شهیدان رجایی و باهنر مزین بود و امسال نیز نام شهید خدمت، آیت‌الله رئیسی مضاعف شد که این هفته را به دولت‌مردان در استان همدان تبریک عرض می‌کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) خاطرنشان کرد:؛در سالهای گذشته بحران آب؛ مشکل اساسی استان بود که با اهتمام ویژه استاندار همدان و دولت‌مردان مرتفع شد.

وی عنوان کرد: با همراهی استاندار و اقدامات مشترک سپاه انصارالحسین(ع) و مدیران استانی، دومین کنگره ملی شهدای استان با کیفیت بسیار بالا و مطلوب و در شأن نام همدان برگزار شد.

مجیدی یادآور شد: با راهبری استاندار همدان؛ پذیرایی از حدود یک‌هزار نفر در اردوهای راهیان نور در اردوگاه‌های جنوب فراهم شد و حدود ۶ هزار نفر از مشتاقان برای گرامیداشت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) به مرقد مطهر اعزام شدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) متذکر شد: با عنایت خداوند متعال در دولت شهید آیت‌الله رئیسی گفتمان و آرمان‌های انقلاب اسلامی مجدداً تداعی شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار