امام جمعه کرمان:

شهیدان رجایی و باهنر نماد خدمت به مردم هستند

«علیدادی‌سلیمانی» با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر توانستند در مدت کوتاه عملیاتی‌شدن خدمت به مردم در راستای فرهنگ اسلامی را به نماد تبدیل کنند، گفت: مسئولان باید کار مردم را کار خود بدانند و برای حل مشکلات آنها تلاش کنند.
کد خبر: ۶۸۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱ - 28August 2024

شهیدان رجایی و باهنر نماد خدمت به مردم هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی‌سلیمانی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، هفتم شهریورماه در شورای اداری و آیین بیست‌و‌ششمین دوره جشنواره شهید رجایی استان کرمان با اشاره به روحیه و رویه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر توانستند در مدت کوتاه عملیاتی‌شدن خدمت به مردم در راستای فرهنگ اسلامی را به نماد تبدیل کنند.

وی انتخاب کابینه دولت چهاردهم را تجلی وفاق ملی در مجلس شورای اسلامی و دولت دانست و با یادآوری خدمات شهید خدمت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: در خدمت مردم‌بودن، برای مردم کارکردن و جلب رضایت مردم در هر دوره و زمانی پسندیده است.
 
امام جمعه کرمان با بیان اینکه نهضت خدمت‌رسانی شهید رجایی به جریان ماندگار و تاریخی تبدیل شد و دولت شهید رجایی به‌عنوان مسئولی خدوم و خدمت‌رسان در تاریخ ماندگار شد، افزود: خدمت به مردم، تواضع در مقابل مردم و استفاده از فرصت برای خدمت‌رسانی، از مباحث مهم در مکاتب دینی است.
 
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی در پایان با تأکید بر اینکه مسئولان باید کار مردم را کار خودمان بدانند و همه همت خود را برای برطرف‌کردن مشکلات مردم به‌کار بگیرند، گفت: ممکن است در خدمت‌رسانی از دیگران جلوتر باشیم اما در رده‌بندی‌ها قرار نگیریم، دلگیر نشوید خداوند شاهد اعمال ما است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار