سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان:

اصفهان ۱۱۵۰ شهید کارمند دارد

«انصاری‌پور» با اشاره به نقش کارمندان در طول دفاع مقدس،گفت: اصفهان ۱۱۵۰ شهید کارمند دارد.
کد خبر: ۶۸۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳ - 28August 2024

اصفهان ۱۱۵۰ شهید کارمند داردبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محمد انصاری‌پور» سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان ضمن گرامیدشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت به ویژه سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی و شهید امیرعبداللهیان، اظهار داشت: هفته دولت را به همه کارمندان تبریک میگویم و امسال هفته دولت از ویژگی‌های خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد: اولین ویژگی تعیین تراز خدمت و مدیران جهادی در نظام جمهوری اسلامی است که با نثار جان مدیران ارشد دولت در راه خدمت به مردم ترسیم شد و از منظر دیگر انتخاب دولت چهاردهم آغاز فعالیت دولت و وفاق ملی در آستانه سالروز هفته دولت می‌باشد.

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید افزود: استان اصفهان با افتخارقریب به ۱۱۵۰ شهید کارمند دارد که ۸ درصد از شهدای کشور را تشکیل می دهند.

محمد انصاری پور با اشاره به هفته دولت تصریح کرد: همزمان با ایام هفته دولت و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای کارمند در کلیه دستگاه اجرایی انجام می‌گردد.

وی با زنده کردن یاد و خاطره شهدای خدمت اعلام کرد: مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی، باهنر و آیت الله رئیسی صبح روز پنجشنبه از ساعت ۶:۴۵ صبح در گلستان شهدا با سخنرانی دکتر اسلامی معاون محترم رئیس جمهور برگزار می شود.

 سرپرست اداره کل بنیاد شهید اصفهان با اشاره به برنامه های بنیاد در هفته دولت بیان کرد: تجلیل از چهار خانواده شهید کارمند شهر اصفهان توسط مسئولین استانی و کشوری در مراسم گرامیداشت هفته دولت، دیدار از خانواده‌های شهدای غریب در اسارت همزمان با هفته دولت در صحن شهرستان‌ها توسط مسئولین شهرستانی، فضاسازی و تبلیغات محیطی در خصوص گرامی‌داشت شهدای هفته دولت با نصب بنر در کلیه شهرستان‌ها و استفاده از فضای مجازی و کانال‌های اطلاع رسانی در خصوص گرامی‌داشت شهدای خدمت و وصایای شهدا از برنامه های بنیاد شهید استان اصفهان می باشد.

انصاری‌پور در پایان خود را خادم جامعه ایثارگری خطاب کرد و افزود: ما مدیون ایثارگران هستیم باید ضمن خدمت به این عزیزان همواره قدردان این اسوه های صبر و ایثار باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها