حماس:

درخواست وزیر خارجه رژیم صهیونیستی فاشیستی است

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش حماس عزت‌الرشق، اظهارات امروز وزیر خارجه رژیم اسرائیل یسرائیل کاتس درباره تخلیه کرانه باختری را فاشیستی دانست.
کد خبر: ۶۸۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲ - 28August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عزت‌ الرشق» عضو ارشد دفتر سیاسی حماس ق، اظهارات امروز وزیر خارجه رژیم صهیونیستی یسرائیل کاتس درباره کرانه باختری را، فراخوانی فاشیستی برای گسترش دامنه نسل‌کشی فلسطینی‌ها دانست. 

درخواست وزیر خارجه رژیم صهیونیستی فاشیستی است

وی گفت که اظهارات وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که خواستار برخورد با کرانه باختری همانند غزه است، درخواستی فاشیستی برای توسعه دامنه ویرانی، نسل‌کشی و پاکسازی نژادی فلسطینی‌ها است. الرشق افزود که «جامعه بین‌الملل و سازمان ملل باید فوراً حمایت‌هایی را که دولت آمریکا از جنایتکاران جنگی ارائه می‌کند، لغو کنند.»

کاتس امروز، همزمان با عملیات گسترده رژیم اشغالگر در کرانه باختری با متهم کردن ایران به تسلیح گروه‌های فلسطینی خواستار تخلیه موقت کرانه باختری همزمان با عملیات نظامی گسترده در این مناطق همانند نوار غزه شد.

وی مدعی شد که ایران با تأمین مالی و تسلیحاتی گروه‌های فلسطینی و قاچاق تسلیحات پیشرفته برای آنها، در تلاش است تا یک جبهه اضافی در کرانه باختری مشابه به آنچه در غزه و جنوب لبنان وجود دارد، تشکیل دهد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: «ما همانطور که با تهدیدات غزه برخورد می‌کنیم، با تهدیدات تروریستی در کرانه باختری نیز باید مقابله و دستور تخلیه موقت برای برخی ساکنان صادر کنیم».

ارتش اشغالگر امروز چهارشنبه خبر داد که عملیات نظامی جدید و گسترده‌ای را در شمال کرانه باختری آغاز کرده و تمرکز این حملات بیشتر بر روی شهر‌های جنین، طولکرم و طوباس است.

در این عملیات که گفته می‌شود بزرگترین عملیات اسرائیل در کرانه باختری از سال ۲۰۰۲ تاکنون است، علاوه بر نیرو‌های نظامی زمینی ارتش اشغالگر، نیروی هوایی آن و نیرو‌های امنیت داخلی (شاباک) و نیرو‌های لباس شخصی ارتش و پلیس رژیم موسوم به نیروی مستعربین نیز حضور دارند.

تا به این لحظه ده‌ها فلسطینی به اسارت گرفته شده‌اند و ده‌ها نفر مجروح و دست‌کم ۱۱ نفر به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها