مسوول بسیج ادارات و کارمندان سپاه صاحب‎الزمان(عج) استان اصفهان:

خدمات دولت برای مردم تبیین شود

رضاپور گفت: خدمات دولت باید برای مردم تبیین شود و این جهاد تبیین در حقیقت بیان اینگونه مسائل است.
کد خبر: ۶۸۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳ - 28August 2024

خدمات دولت برای مردم تبیین شودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «احسان‌الله رضاپور» مسوول بسیج ادارات و کارمندان سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ظهر امروز در یادواره شهدای کارمند اردستان اظهار داشت: سازمان بسیج ادارات و کارمندان با ۳۰ حوزه و ۵۲۱ پایگاه در سطح استان اصفهان در راستای خدمت‌رسانی و ارتقای سلامت اداری، حفظ آمادگی رزم بسیجیان و کارکنان مشغول فعالیت است.

وی افزود: حدود ۱۵ هزار شهید کارمند در کشور تقدیم انقلاب اسلامی شده که یک‌هزار و ۱۴۱ شهید کارمند از استان اصفهان است که آمار شهدای کارمند استان اصفهان از برخی استان‌های دیگر کشور بیشتر است.

رضاپور با بیان اینکه تنها خانواده دارای هفت شهید از استان اصفهان است، خاطرنشان کرد: رسالت و فلسفه اصلی کنگره شهدا به برگزاری یک جلسه نیست باید فرهنگ شهادت در سطح جامعه نهادینه شده و شعار تحقق سیره شهدا در حوزه حکمرانی نیز موردتوجه باشد.

مسوول بسیج ادارات و کارمندان سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان تصریح کرد: رهبر انقلاب تاکید جدی بر مسائلی نظیر جهاد تبیین، امیدآفرینی و جهاد خدمت دارد و طبق فرموده رهبر انقلاب اگر یک‌سال دیگر شهید رئیسی بود حتماً خیلی از مشکلات اقتصادی حل می‌شد.

وی گفت: همه خدمات دولت باید برای مردم تبیین شود و این جهاد تبیین در حقیقت بیان اینگونه مسائل است، باید جوانان از مسائل و اقدامات دولتی آگاه شده و تمام خدمات را مطلع شوند. 

رضاپور اضافه کرد: میزهای خدمتی که در ادارات برگزار می‌شود پیگیری آن توسط بسیج ادارات است و این یکی از پایه‌های دولت اسلامی است که مسوولان باید به مردم خدمت کنند چرا که مردم ولی‌نعمت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار