در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

شهیدان «رجایی» و «باهنر» برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاهی نکردند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام به مناسبت گرامیداشت واقعه هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵ - 28August 2024
شهیدان رجایی و باهنر برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاهی نکردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام به مناسبت گرامیداشت واقعه هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ پیامی صادر کرد.
متن بیانیه به این شرح است: 
 
هشتم شهریور، یادآور حادثه‌ای تلخ بوده که طی آن ملت ایران دو خدمتگزار مکتبی، دلسوز و مردمی را در کمال ناباوری از دست داد.
 
شهیدان رجایی و باهنر دو یار وفادار و صدیق بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بودند که تا لحظه شهادت برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاهی نکردند و هرگز از مسیر اسلام، امام و انقلاب جدا نشدند.
 
این اسوه‌های ایثار، از خودگذشتگی و اطاعت پذیری از ولایت فقیه در راه صیانت از اسلام و پاسداری از آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی از هستی خود گذشتند و با تشکیل دولت انقلابی و ولایی خود را وقف خدمت به مردم کردند.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن گرامیداشت هفته دولت و این روز بزرگ و فراموش ناشدنی امید دارد که دولتمردان امروز، سیره و منش این دو شهید بزرگوار را الگوی خویش قرار دهند و با توکل بر خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، شکوفایی، توسعه و عدالت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها