اربعین بستر ساز تمدن نوین اسلامی است

حجت‌الاسلام «مرادبیگی» با صدور پیامی از دست اندرکاران همایش بزرگ اربعین حسینی در استان ایلام تشکر کرد.
کد خبر: ۶۸۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷ - 28August 2024
اربعین بستر ساز تمدن نوین اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «وعد مرادبیگی» نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از دست اندرکاران همایش بزرگ اربعین حسینی در استان ایلام تشکر کرد. 
 
متن پیام به شرح ذیل است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
امام جعفر صادق علیه‌السلام فرمودند: «هر کس به زائران اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) کمک کند، خداوند او را در روز قیامت در سایه رحمت خود قرار می‌دهد.»
 
در این ایام دل‌انگیز اربعین حسینی، لازم است از زحمات بی‌دریغ و خالصانه اعضای خادمین مواکب اربعین حسینی در استان، که پایتخت خادمین سیدالشهدا است، قدردانی نمایم. شما عزیزان با خلق جلوه‌های زیبای ایثار و فداکاری که برگرفته از عشق و ارادت به اهل بیت (علیهم الصلوة والسلام) است، به خدمت‌گذاری به زائرین ابی عبدالله الحسین علیه‌السلام پرداخته‌اید که برای همگان مایه مباهات و افتخار است. 
این ارادت و عشق، برگرفته از آیه شریفه «قُل لَّا أَسْئَلُکُمْ عَلَیْهِ أَجْرًا إِلَّا الْمَوَدَّةَ فِی الْقُرْبَى» (شوری: ۲۳) می‌باشد.
 
همچنین باید از جامعه روحانیت و مبلغین، اعم از برادران و خواهران و طلاب عزیز که با فعالیت‌های چشم‌گیر فرهنگی و مذهبی در مسیر نورانی اربعین حسینی قدم برداشته‌اید و باعث معرفت‌افزایی و ترویج فرهنگ حسینی شده‌اید، قدردانی نمایم. 
 
بر خود لازم می‌دانم از نقش محوری و مؤثر نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و خدمات ارزنده استاندار محترم سپاسگزاری نمایم؛ و سایر مسئولین ونیرو‌های نظامی و امنیتی که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود، امنیت و آرامش را برای زائران فراهم کردند، از جامعه دانشگاهی و نهاد‌های فرهنگی، صدا و سیما و اصحاب رسانه که جلوه‌های زیبای این رویداد جهانی را، بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری که بستر ساز تمدن نوین اسلامی است، به نمایش گذاشتند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها