رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

شهیدان رجایی و باهنر به جایگاه پایدار و ارجمند در تاریخ دست یافتند

حجت‌الاسلام «چراغی پور» گفت:شهیدان «رجایی» و «باهنر» در دوران کوتاه خدمت پر برکت خود به جایگاهی پایدار و ارجمند در تاریخ و فرهنگ ملی دست یافتند.
کد خبر: ۶۸۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶ - 28August 2024
 شهیدان رجایی و باهنر به جایگاه پایدار و ارجمند در تاریخ دست یافتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «چراغی پور» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در آیین بزرگداشت شهدای هشتم شهریور اظهارداشت: تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. 
 
وی افزود: اخلاص در عمل، صداقت و صراحت، عدالت طلبی، شجاعت، عقلانیت و آرامش، تلاش و پشتکار صادقانه مبتنی بر استقرار بنیه اسلامی در جامعه دینی و انقلابی ایران و از همه مهمتر همدلی و همراهی با مردم و عملی سازی و اجرای سیاست‌های حمایتی از بارزترین نقطه کارنامه‌ی درخشان این شهیدان بزرگوار است.
 
حجت الاسلام «چراغی پور» ادامه داد: بی‌تردید موقعیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار، فداکاری و مدیریت جهادی مردان غیور و زنان مجاهدی است که مخلصانه در مسیر اعتلای میهن اسلامی حرکت کرده‌اند و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نکرده‌اند.
 
این مسئول بیان کرد: هفته دولت فرصتی برای بازخوانی تلاش دولتمردان و ارج نهادن به خدمات گسترده دولت است.
 
حجت‌الاسلام «چراغی‌پور» ادامه داد: ملت ایران به ویژه نسل جوان، امروزه بیش از گذشته به ارزش والای شهیدان هشتم شهریور واقف شده و به آنان چونان اسوه‌های ماندگار عشق و ایمان و عدالت و نمونه‌های والای خدمتگزاری به مردم می‌نگرند.
 
وی افزود: قطعاً سیره شهیدان رجایی و باهنر و شهید جمهور آیت الله رئیسی و شهید امیر عبداللهیان برای همه خادمان به ملت الگویی کامل ترسیم کرده است، تا هرکس وارد این وادی خطیر می‌شود، بداند، باید در میان مردم بوده و در برابر آنها متعهد و پاسخگو باشد.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد:شهیدان رجایی و باهنر در دوران کوتاه خدمت پر برکت خود به جایگاهی پایدار و ارجمند در تاریخ و فرهنگ ملی دست یافتند.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها