برگزاری جلسه هماهنگی نمایشگاه ملی کتاب و محصولات فرهنگی دفاع مقدس و مقاومت

به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی جلسه کمیته برگزاری نمایشگاه ملی کتاب و محصولات فرهنگی دفاع مقدس و مقاومت امروز در محل ستاد کنگره شهدای استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴ - 28August 2024

برگزاری جلسه هماهنگی نمایشگاه ملی کتاب و محصولات فرهنگی دفاع مقدس و مقاومتبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، جلسه کمیته برگزاری نمایشگاه ملی کتاب و محصولات فرهنگی دفاع مقدس و مقاومت امروز با حضور سرهنگ پاسدار «محمد عباس‌پور»، دبیر اجرایی دومین کنگره شهدای مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدیاقر قزلباش»، فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر و «صفا رنجبر»، مدیرعامل موسسه فرهنگی گنجینه نور برگزار شد.

این جلسه به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس که از ۷ تا ۱۲ مهر در مرکز نمایشگاهی بین‌المللی قائمشهر برگزار خواهد شد، تشکیل شد.

در این جلسه، سرهنگ عباس‌پور با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان با ارزش‌های آن دوران، گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصتی است تا بتوانیم با ارائه کتاب‌ها و محصولات فرهنگی مرتبط، یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را زنده نگه‌داریم و نسل جدید را با تاریخ پرافتخار کشورمان آشنا کنیم.

قزلباش، فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر نیز در این جلسه بر لزوم همکاری همه نهاد‌ها و سازمان‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه تأکید کرد و افزود: این نمایشگاه نه تنها به معرفی کتاب‌های دفاع مقدس می‌پردازد، بلکه فضایی برای تبادل نظر و گفتگو درباره ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت ایجاد خواهد کرد.

رنجبر، مدیرعامل موسسه فرهنگی گنجینه نور و دبیر اجرایی نمایشگاه، در ادامه به جزئیات برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: در این نمایشگاه، علاوه بر کتاب‌های مرتبط با دفاع مقدس، محصولات فرهنگی و هنری نیز به نمایش گذاشته خواهد شد. ما امیدواریم که این نمایشگاه بتواند با جلب توجه بازدیدکنندگان، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک کند.

این نمایشگاه به عنوان یک رویداد فرهنگی مهم، فرصتی برای گردهمایی نویسندگان، محققان و علاقه‌مندان به تاریخ دفاع مقدس خواهد بود و انتظار می‌رود که با استقبال گسترده‌ای از سوی مردم و نهاد‌های فرهنگی مواجه شود.

برگزاری این نمایشگاه به عنوان یک اقدام فرهنگی و اجتماعی در راستای حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس به شمار می‌رود و امید می‌رود که با برگزاری موفق آن، بتوانیم گامی مؤثر در راستای آشنایی نسل‌های آینده با تاریخ پرافتخار ایران اسلامی برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها