فرمانده نیروی انتظامی:

انسداد کامل مرزها محقق نشده است

فرمانده ناجا با اشاره به مسدود نشدن کامل مرزها برای تکمیل مبارزه با مواد مخدر گفت:‌ برای انسداد کامل مرزها نیازمند خرید تجهیزات و امکاناتی هستیم تا مبارزه با مواد مخدر به شکل کامل صورت گیرد و پیشنهادهای لازم در خصوص خرید این تجهیزات به دولت ارائه شده است.
کد خبر: ۶۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ - 02February 2016

انسداد کامل مرزها محقق نشده است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در همایش رؤسا و معاونین پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استانها، در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت انسداد مرزها گفت: برای انسداد کامل مرزها نیازمند خرید تجهیزات و امکاناتی هستیم تا مبارزه با مواد مخدر به شکل کامل صورت گیرد و پیشنهادهای لازم در خصوص خرید این تجهیزات به دولت ارائه شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم این پیشنهادها در بودجه امسال و برنامه پنجساله ششم لحاظ شود.

سردار اشتری ابراز امیدواری کرد: با دستیابی به این تجهیزات روز مبارزه با مواد مخدر قویتر و سریعتر انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه مقدار از مرزها مسدود شدهاند، گفت: بخشهایی که اولویت داشته است مسدود شده است اما مناطقی است که مسدود نشده و باید به صورت الکترونیکی تحت نظارت قرار گیرد.

فرمانده ناجا ادامه داد: امیدوارم با حمایت دولت و تلاش همکاران انسداد کامل مرزها صورت گیرد.

وی در خصوص کمکهای سازمانهای بینالمللی در خصوص مبارزه با مواد مخدر گفت: کمکهای لازم از طرف سازمانهای بینالمللی انجام نشده است اما ما اتکای زیادی به کمکهای سازمانهای بینالمللی نداریم هر چند گزارشهایی از عملکرد خود را به این سازمانها ارسال کردیم و بیشتر این سازمانها بر این باورند که پلیس جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت با مواد مخدر مبارزه میکند و سند این مطالب ارائه شده شهدای ما هستند.

سردار اشتری در پاسخ به سوالی در خصوص بودجه لازم برای افزایش حقوق کارکنان ناجا گفت: در خصوص معیشت و حقوق کارکنان نیروی انتظامی پیشنهادهایی به ستاد کل و دولت ارائه دادهایم که امیدواریم در این خصوص گشایشی انجام شود هرچند با همکاری ستاد کل و سختکوشی کارکنان ناجا اقدامات اولیه در این خصوص انجام شده است.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوالی در خصوص نظرش درباره اعدام قاچاقچیان گفت: قوه قضائیه و مجلس در حال بررسی این موضوع هستند اما من معتقدم هر اقدام و روشی که بازدارندگی داشته باشد و مؤثر باشد باید انجام شود.

نظر شما
پربیننده ها