مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

همه لایق شهادت نمی‌شوند

حجت‌الاسلام «بیگدلی» گفت: همه لایق شهادت نمی‌شوند چرا که شهادت بالاترین عزت از سوی خداوند است.
کد خبر: ۶۸۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱ - 28August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «حسن بیگدلی» امروز در یادواره شهدای جمهور و ۱۰۶ شهید کارمند استان زنجان که با حضور مسئولان استانی و سپاه استان زنجان برگزار شد با گرامیداشت یاد خاطره شهدا اظهار داشت: طبق فرمایشات امیرالمومنین علی (ع) خداوند شهید شدن را برای گروه و افراد خاصی مقدر کرده و همه لایق شهادت نمی‌شوند و شهادت بالاترین عزت از سوی پروردگار متعال است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان افزود: تقدیر همه با خداوند است و طبق فرمایش امیرالمومنین علی (ع) که می‌فرمایند خوش بحال کسی که در راه خدا جهاد کرده و شهید شده است.

وی تصریح کرد: خون‌های پاک زیادی پای نظام ریخته شده و انقلاب اسلامی به سختی به دست آمده است و این خون‌های پاک شهدا و ایستادگی‌های خانواده شهدا باعث عزت و اقتدار نظام اسلامی شده است.

بیگدلی افزود: هر کس خالصانه برای خداوند کار کند خداوند به او نیز عزت می‌دهد، همانطور که به شهید رئیسی و همراهانش عزت شهادت داد هر چند شهادت یک جدایی ظاهری است اما در واقع رسیدن به خدا و جایگاه بالا را به همراه دارد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به شهدای کربلا اشاره کرد و گفت: امام حسین(ع) جایگاه شهدای کربلا را به آنها نشان داد و ظهر عاشورا تعدادی از شهدا بدون لباس رزم به میدان آمده و جهاد کردند به خاطر عشق خالصی که به خدا و شهادت در راه او داشتند.

بیگدلی افزود: کسی که به خداوند لبیک بگوید خداوند نیز او را به بالاترین جایگاه می‌رساند و هر کس برای خدا کار کند خداوند او را عزیز می‌کند مثل شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت ، حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای اسلام که برای بر پای دین اسلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها