فرمانده سپاه الغدیر یزد مطرح کرد؛

سپاه و بسیج به‌عنوان یک سرباز ولایت در کنار دولت و در خدمت مردم است

سردار زارع کمالی گفت: سپاه و بسیج در هر کجا که نیاز باشدبه‌عنوان یک سرباز ولایت در کنار دولت و در خدمت مردم خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰ - 28August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «حسین زارع‌کمالی» فرمانده سپاه الغدیر یزد در دیدار اعضای شورای فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد با استاندار که به مناسبت هفته دولت و به‌منظور قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های مورد پیگیری در استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت و همچنین شهدای خدمت، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی استان جهادی و انقلابی پای‌کار نظام و انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و هستند.

وی با اشاره به رخداد‌ها و حوادث مختلفی که طی سه سال اخیر در استان یزد به وقوع پیوست، ادامه داد: طی این مدت حوادث تلخ و شیرین زیادی را در استان تجربه کردیم، اما به‌واسطه روحیه جهادی و در میدان بودن دستگاه‌های اجرایی استان حوادث را یکی پس از دیگری، با سربلندی پشت سر گذاشتیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: یکی از مأموریت‌هایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا به فرمان رهبر معظم انقلاب دارد، جهاد خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف است؛ اگر سپاه استان در این زمینه به‌خوبی عمل کرده است، نتیجه همراهی و مساعدت دستگاه‌های اجرایی در استان یزد است.

وی ادامه داد: سپاه الغدیر استان یزد با همراهی دولت توانست در زمینه جهاد آب‌رسانی، جهاد نصب پنل‌های خورشیدی و همچنین ساخت خانه محرومان به جایگاه خوبی دست یافته و اقدامات مؤثری انجام دهد. این مهم در سایه همراهی دولت در استان یزد محقق شد.

زارع‌کمالی با اشاره به جمعه‌های خدمت که توسط شهید جمهور پایه‌ریزی شد، ادامه داد: در استان یزد نیز با همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف اجرایی جمعه‌های خدمت شکل گرفت و همه برای حل مشکلات و مسائل مختلف مردم پای‌کار آمدند. چه باقیات‌الصالحاتی بالاتر از اینکه غمی از دوش مردم محروم و کمتر برخوردار برداشته شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: سپاه و بسیج در هر کجا که نیاز باشد و بر اساس وظایفی که بر عهده دارد، چه در جهاد‌های خدمت‌رسانی، چه در جهاد امیدآفرینی، چه در جهاد تبیین و چه در جهاد مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن به‌عنوان یک سرباز ولایت در کنار دولت و در خدمت مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها