معاون استاندار زنجان:

خروجی کار ادارات و سازمانها باید رضایتمندی مردم باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه خروجی کار ادارات و سازمان‌ها باید رضایت‌مندی مردم باشد، گفت: با افزایش بهره وری و روحیه بسیجی در سایه کار جهادی می توان به این مهم دست یافت.
کد خبر: ۶۸۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳ - 28August 2024

خروجی کار ادارات و سازمانها باید رضایتمندی مردم باشد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «ابوالفضل رفیعی» امروز در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و ۱۰۶ کارمند شهید استان و همچنین روز بسیج ادارات و کارمندان زنجان با اشاره به اینکه روز کارمند یاد آور یاد و خاطره و ارزش نهادن به مجاهدت شهدای انقلاب اسلامی خصوصا شهدای دولت و خدمت است، اظهار داشت: این شهدا هدفی جز خدمت به مردم و کسب رضای خداوند نداشتند.

وی با بیان اینکه دیوان سالاری موجود، پاسخگوی همه نیازهای مردم نیست ضمن اینکه بهره وری لازم را تامین نمی کند گفت: رفع مشکلات و ضعف‌های دیوان‌سالاری با روحیه جهادی و بسیجی و فعالیت انقلابی امکان پذیر است و این موارد رابطه مستقیمی با افزایش بهره وری به ویژه رضایتمندی دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان افزود: همت و تلاش کارمندان، باید در راستای رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه باشد.

رفیعی با بیان اینکه ارتقاء سرمایه اجتماعی به ویژه تقویت امید، اعتماد و شاخص‌های رضایت‌مندی در جامعه با کار صادقانه و بدون منت کارکنان در دستگاه‌های اجرایی رقم می‌خورد، گفت: در کنار همه مشکلات، اغلب کارکنان دستگاه‌ها اهتمام خود را برای انجام درست وظایف و ارائه خدمات دارند.

در این مراسم از خانواده های معظم شهدای کارمند و فرماندهان پایگاه مقاومت تجلیل شد.

انتهای پیام 

 

نظر شما
پربیننده ها