استاندار همدان:

شهرستان فامنین در مسیر رشد و پیشرفت است

«قاسمی‌فرزاد» گفت: شهرستان فامنین ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و در مسیر رشد و پیشرفت است.
کد خبر: ۶۸۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵ - 28August 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (چهارشنبه) در آئین افتتاح شرکت نگار پلاست در ناحیه صنعتی نگارخاتون فامنین، اظهار داشت: شهرستان فامنین ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و در مسیر رشد و پیشرفت است. از ابتدای دولت برنامه‌ریزی برای رونق منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد شهرستان فامنین در دستور کار قرار گرفت و عملیات اجرایی پتروشیمی ابن‌سینا نیز در سال گذشته آغاز شد.

وی با بیان اینکه سعی کردیم برنامه‌محور و با نقشه راه حرکت کنیم و ابتدا زیرساخت‌های لازم را فراهم کردیم، افزود: در‌ حوزه زیرساخت صنایع و توسعه شهرک‌های صنعتی اقدامات خوبی در فامنین صورت گرفته و برنامه‌ریزی برای توسعه بیشتر باید در دستورکار مدیران باشد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: با توجه به تخصص دانشگاه‌ها به آنها مأموریت تخصصی محول شد و علوم دانش‌بنیان، فناوری‌های نوین و پارک علم و فناوری توسعه پیدا کرد.

وی یادآور شد: در دانشگاه‌های بوعلی و علوم پزشکی پردیس‌های فناوری شکل گرفته و محصولات بسیار خوبی درحال تولید و تجاری‌سازی دارند.

قاسمی‌فرزاد متذکر شد: توجه به زیرساخت‌های راه، راه‌آهن، هتل‌سازی، ثبت جهانی هگمتانه و معرفی یک‌هزار و ۹۰۰ جاذبه گردشگری و تاریخی در راستای توسعه گردشگری نیز انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها