عیادت نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از مصدومین تصادف زوار اربعین

حجت الاسلام «غفوری» به همراه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان، از مصدومین حادثه تصادف اخیر دو دستگاه اتوبوس حامل زوار اربعین در کرمانشاه عیادت کردند.
کد خبر: ۶۸۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۸ - 29August 2024

عیادت نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از مصدومین تصادف زوار اربعینبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین «حبیب الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، شامگاه (چهارشنبه) در حاشیه این عیادت در جمع خبرنگاران، با اشاره به حادثه ناگوار تصادف دو دستگاه اتوبوس و یک خودروی سواری حامل زائرین اربعین حسینی در محور حمیل به کرمانشاه، اظهار داشت: خوشبختانه همه این مصدومین تحت درمان قرار گرفته‌ و اکثرشان از بیمارستان مرخص شده‌اند و تنها چند نفر باقی مانده‌اند که کادر درمان مشغول مداوای آنها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مجموعه اقدامات صورت گرفته برای این مصدومین بصورت رایگان بوده و تلاش شده کار درمانشان با اولویت و به صورت ویژه پیگیری شود. 

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در این ایام حجم تردد در جاده‌های کرمانشاه بسیار چشمگیر بوده، بنابراین آمار حوادث هم به تبع افرایش یافته و در این شرایط خاص عوامل اورژانس و کادر درمان زحمات زیاد و طاقت فرسایی داشته‌اند که جای قدردانی دارد. غفوری تصریح کرد: در عیادتی که امروز مصدومین حادثه ناگوار دیروز داشتیم،

خدمات رسانی کادر درمان به ۵۰ هزار زائرین اربعین حسینی

«قبادی محمدی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نیز با اشاره به خدمات رسانی کادر درمان از شروع عملیات اربعین حسینی به زائرین، اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ دستگاه آمبولانس طی این ایام در محورهای منتهی به مرزهای تردد زائرین مستقر شده‌اند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: میانگین رسیدن آمبولانس‌ها به بالین مصدومین در حوادث رانندگی در این مدت حدود هفت تا هشت دقیقه بوده‌ است. 

محمدی تصریح کرد: همچنین هفت درمانگاه نیز در این ایام در خود مرز خسروی مستقر بود و به صورت ۲۴ ساعته به زوار خدمات رسانی می کرد.

وی در پایان گفت: در ایام اربعین امسال تاکنون به بیش از ۵۰ هزار نفر خدمات رایگانی درمانی و اورژانسی ارائه داده‌ایم.

در تصادف رو گذشته بین دو دستگاه اتوبوس و یک خودروی سواری در محور حمیل به کرمانشاه، متاسفانه هشت تن جان باخته و ۳۰ نفر زخمی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار