مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

رشد ۱۴ درصدی آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی

پیرایش گفت: عملکرد اداره‌کل ورزش و جوانان استان در سال ۱۴۰۲ نزدیک به دو برابر استاندارد کشوری است که این عملکرد مهم با تلاش‌های شبانه‌روزی و همت بلند همکاران و دست‌اندرکاران در اداره‌کل و همکاری و حمایت‌های بی‌دریغ استاندار انقلابی و مسئولان محقق شده است.
کد خبر: ۶۸۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸ - 29August 2024

رشد ۱۴ درصدی آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «مسعود پیرایش» مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملکرد اداره‌کل ورزش و جوانان استان در سال ۱۴۰۲ نزدیک به دو برابر استاندارد کشوری است که این عملکرد مهم با تلاش‌های شبانه‌روزی و همت بلند همکاران و دست‌اندرکاران در اداره‌کل و همکاری و حمایت‌های بی‌دریغ استاندار انقلابی و مسئولان محقق شده است.

وی گفت: عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان در سال ۱۴۰۲ طبق آمار اعلام شده توسط مقام عالی وزارت ورزش و جوانان کشور، آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، ۱۴ درصد رشد عملکرد داشته که رتبه ۶ کشوری را کسب کرده‌ایم.

پیرایش افزود: ۳۵هزار و ۵۸ ورزشکار زن در ۱۴۰۱ سازمان یافته شده بودند و در سال ۱۴۰۲ به ۴۱ هزار و ۶۷۵ افزایش یافته و ۴۴ هزار و ۲۱۸ ورزشکار مرد در ۱۴۰۱ سازمان یافته شده بود و در سال ۱۴۰۲ به ۴۸ هزار و ۷۲۴ ورزشکار افزایش یافته که ورزشکاران سازمان یافته نسبت به جمعیت استان در کشور برای استان مرکزی ۶ درصد رشد داشته است

این مسئول بیان داشت: سال گذشته ۷ مورد مجمع عمومی سالیانه و ۱۳ مورد مجمع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی، ۳۸۲ مورد بازدید و نظارت از باشگاه‌های استان و کشف و اقدامات پیرامون باشگاه‌های فاقد مجوز، ۳۸۶ مورد میزبانی مسابقات کشوری، ۳۶۵ مورد اعزام به مسابقات کشوری، ۱۳۸ مورد برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و بازی‌های بومی محلی، ۲۰ مورد میزبانی اردوهای تیم ملی، تعداد ۱۰۷ مورد کلاس‌های آموزشی و ۴۳ مورد احداث زمین‌های چمن مصنوعی در روستاهای استان را داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: اعزام ۱۱ ورزشکار به مسابقات کشورهای اسلامی که ۱۰ ورزشکار مرد و یک ورزشکار زن، اعزام پنج ورزشکار مرد به بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ که حسین رسولی موفق به کسب مدال طلای آسیایی شدند. همچنین اعزام پنج ورزشکار مرد به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ که ورزشکاران استان موفق به کسب یک مدال نقره و چهار مدال برنز شدند که با این نتایج سال ۱۴۰۲ یکی از سال‌های پر مدال استان مرکزی نیز محسوب می‌شود.

پیرایش در پایان عنوان کرد: ۰٫۵۴۲ مترمربع سرانه فضاهای ورزشی تحت پوشش اداره‌کل ورزش و جوانان استان در سال ۱۴۰۱ داشته‌ایم که این سرانه در سال ۱۴۰۲ به ۰٫۵۶۹ مترمربع افزایش پیدا کرده که ۰٫۰۲۷ مترمربع افزایش رشد نسبت به سال گذشته داشته‌ایم و این رشد عملکرد ۱۰۰ درصدی سازمان را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها