با حضور مردم؛

کاروان اکران «در آغوش درخت» به زنجان رسید

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» برنده جایزه اول جشنواره فجر در سینما بهمن زنجان اکران شد.
کد خبر: ۶۸۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶ - 29August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، فیلم سینمایی «درآغوش درخت» که در جشنواره فیلم فجر سال 1402 توانست تحسین منتقدان را برانگیزد و جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم اول را دریافت کند، شب گذشته؛ هفتم شهریور ماه 1403 همزمان با سراسر کشور در زنجان نیز بر پرده سینما رفت.

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و سجاد نصرالهی‌نسب محصول سازمان سینمایی سوره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در سینماهای کشور اکران شده است.

در تمامی طول فیلم، نگاه دغدغه‌مند نویسنده و کارگردان فیلم (بابک خواجه پاشا) نسبت به مسایل خانوادگی و نقش بحران‌های خانوادگی در آسیب‌های اجتماعی دیده می‌شود. حتی قضیه ابراز محبت «رضا» (روح الله زمانی) به دختر مورد علاقه‌اش که به یکباره ۲ برادر را به رقیب عشقی همدیگر تبدیل می‌کند نیز از همین بحران خانوادگی نشأت می‌گیرد. مسأله‌ای که نشان می‌دهد یک زخم کوچک چطور می‌تواند سر باز کند و تبعات ویران کننده‌ای داشته باشد.

اکران این فیلم با حضور کارگردان، بازیگران، عوامل اجرایی فیلم و همشهریان ‌هنردوست زنجانی در شامگاه چهارشنبه؛ هفتم شهریور ماه 1403 انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار