مسئول حفظ آثار دفاع مقدس سپاه استان قزوین:

دفاتر تحریر با تصاویر شهدای شاخص قزوین توزیع خواهد شد

سرهنگ پاسدار «کریمی» گفت: دفترهای مشق سیمی با طرح های شهدای شاخص استان قزوین چاپ و در مدارس توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰ - 29August 2024

سرهنگ دوم پاسدار «محسن کریمی» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: برای اولین بار این مدل از لوازم التحریر ایرانی اسلامی با موضوع سرداران و امرای شهید استان قزوین؛ طراحی و چاپ و در مدارس استان قزوین توزیع می شود. 

وی افزود: چاپ تصویر شهدای شاخص از سرداران و امرای نیروهای مسلح استان قزوین در دوران دفاع مقدس و مقاومت بر روی دفاتر تحریر یکی از ابتکارات دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه صاحب الامر (عج) با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین است که بزودی چاپ و توزیع خواهد شد.

سرهنگ کریمی با اعلام آمادگی جهت پخش عمده این محصول فرهنگی به تمامی ارگانهای دولتی و خصوصی گفت: مشخصات این محصولات شامل؛ ۵۰ برگ با نوع صحافی فنری و با چاپ چهاررنگ گلاسه سلفون دار مرغوب است.

وی هدف از چاپ و توزیع دفاتر با تصاویر شهدا را آشنایی نسل جدید جامعه با شهدا و سیره آنان دانست و عنوان کرد: اکنون برای ما این اطمینان حاصل شده که اگر کودکان و نوجوان اطلاعاتی هرچند اندک درباره شهدا و قهرمان های جنگ و قهرمانان استان قزوین داشته باشند از محصولاتی که تصاویر این چهره ها را بر خود داشته باشد استقبال می کنند و حتی بر نظر و تصمیم والدین خود تاثیر می گذارد و اصلی ترین طرح هایی که تولید کنندگان خاطر جمع استقبال مردم و فروش آن هستند، محصولاتی با تصویر شهداست.

 مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه صاحب الامر (عج) استان خاطر نشان کرد: متقاضیان می توانند جهت سفارش و خرید کلی همراه تخفیفات ویژه با شماره ۰۹۹۳۱۸۰۴۹۳۸ آقای زال بیگی در ارتباط باشند و یا به صورت حضوری به نشانی؛ قزوین، خیابان نادری جنوبی، جنب کوچه کانون، درب قدیمی معراج شهدا، فروشگاه حجت الاسلام عباسی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار