دبیر کمیته علمی درس علوم و معارف دفاع مقدس خوزستان خواستار شد؛

ابلاغ مصوبه تثبیت درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت به همه مراکز علمی و دانشگاهی کشور

صرامی گفت: حال که با همت رئیس جمهور شهید، این درس جایگاه خودش را در دل دانشگاه‌ها پیدا کرده باید هر چه سریعتر این مصوبه به دست مراکز علمی برسد که بتوانند برای ارائه مطلوب آن برنامه ریزی و اقدام کنند.
کد خبر: ۶۸۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳ - 29August 2024

ابلاغ مصوبه تثبیت درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت به همه مراکز علمی و دانشگاهی کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه وبینار هم‌اندیشی درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت امروز با حضور امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سرهنگ «حمید حیدری» رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به صورت تصویری با مراکز استان‌ها برگزار شد.

در این جلسه سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و «فضل‌الله صرامی» دبیر کمیته علمی درس علوم و معارف دفاع مقدس خوزستان گزارشی از روند تحصیل این درس در دانشگاه‌ها، مراکز علمی و حوزه‌های علمیه استان ارائه دادند و شرایط برای سال آینده تحصیلی در خوزستان را مطلوب ارزیابی کردند.

صرامی تنها مشکل پیش رو در ارائه این درس را عدم ابلاغ و ارسال مصوبه شورای عالی فرهنگ عمومی به برخی دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: حال که با همت رئیس جمهور شهید، این درس جایگاه خودش را در دل دانشگاه‌ها پیدا کرده باید هر چه سریعتر این مصوبه به دست مراکز علمی برسد که بتوانند برای ارائه مطلوب آن برنامه ریزی و اقدام کنند.

در پایان نیز امیر سهرابی، خدمات و برنامه ریزی استان خوزستان برای ارائه کیفی این درس در دانشگاه‌های مختلف استان را مثبت ارزیابی کرد و به عوامل مختلف در تثبیت این درس خداقوت گفت.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها