برگزاری پویش بین المللی به «سمت قله» در سیستان و بلوچستان

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، از اجرای پویش بین المللی به «سمت قله» خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹ - 29August 2024

برگزاری پویش بین المللی به «سمت قله» در سیستان و بلوچستانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «محمدرضا سالاری» مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، گفت: پویش بین المللی به «سمت قله» با موضوع نقش نوجوانان در پیروزی فلسطین، همدردی با مردم مظلوم غزه، نوجوانان در راه آزادی قدس و آرمان مشترک نوجوانان جهان و ایجاد حساسیت در سطح بین الملل از اربعین توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و در سطح بین المللی، راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان علاقمند به شرکت در این پویش، می‌توانند آثار خود را در قالب پادکست، فیلم کوتاه، مستند عکس، تصویرسازی، ویدئو کست، سفرنامه و نماهنگ در قالب مِدیا و رسانه به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

سالاری گفت: کودکان و نوجوانان برای شرکت در پویش می‌توانند آثار خود را تا ۲۷ شهریورماه جاری، با مراجعه به سایت به نشانی www.kpf.ir در راستای شرکت در این پویش ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: آثار کودکان و نوجوانان که می‌تواند به زبان‌های مختلف انگلیسی، عربی و سایر زبان‌ها باشد بارگذاری شود، این آثار در آینده توسط کانون در قالب نمایشگاه‌های متعدد و به صورت رسانه منتشر می‌شود.

سالاری خاطرنشان کرد: این پویش تلاش می‌کند تا فرصتی را برای شنیدن صدای مظلومان غزه و حمایت از نوجوانان فلسطینی فراهم کند.

وی اظهار داشت: آثار برتر این پویش، پس از بررسی و داوری، هم‌زمان با نهم مهرماه، روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی همراه با تقدیر از آثار برتر در گردهمایی بزرگ نوجوانان حامی غزه معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها