استاندار ایلام:

شهدای دولت راه درست را به ما نشان می‌دهند

«بهرام‌نیا» گفت:باید با روحیه جهادی، فکر و عمل و اقدامات شهدای دولت را نصب‌العین قرار دهیم چرا که اینان قطب‌نمایی هستند که جهت درست را به ما نشان می‌دهند و این راه از مسیر امامت و ولایت می‌گذرد.
کد خبر: ۶۸۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵ - 29August 2024

شهدای دولت راه درست را به ما نشان می‌دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به همراه جمعی از همکاران با «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام در محل دفتر استاندار دیدار کرد.

در این دیدار «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام با اشاره به اینکه سپاه استان با همه ظرفیت پای‌کار کنگره بزرگ اربعین‌حسینی بود، اظهار داشت: در این راستا سپاه در هم‌افزایی با سایر نقش‌آفرینان در بخش‌های مختلف آب‌رسانی، جابجایی و توزیع یخ، پخت و توزیع غذا، کار‌های فرهنگی و تبلیغاتی به زائرین اباعبدالله‌الحسین (ع) خدمت‌رسانی کرد که جای قدردانی دارد. 

وی افزود: خدا را شاکریم امسال اربعینی رقم خورد که بنا به اظهارات مردم، کسی ناراضی از مرز مهران تردد نکرد و همه اینها گویای عزت و سربلندی نظام است که به اربعین به عنوان پدیده‌ای تمدن‌ساز می‌نگرد و اعتقاد داریم مسئله ظهور از مسیر اربعین محقق خواهد شد.

استاندار ایلام در ادامه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر شهدای دولت و شهید خدمت آیت‌الله رئیسی، عنوان کرد: پایگاه مردمی نظام و انقلاب اسلامی به خاطر اتصال نظام به ریشه‌های عاشوراست.

وی ادامه داد: پیوند مردم ما و نظام اسلامی با مفاهیم عاشورایی، انقلاب ما را امروزه به یک شجره طیبه تبدیل کرده است که تناوری و اقتدار آن نتیجه مجاهدت شهدای انقلاب، دفاع مقدس و حرم و امنیت بوده است. 

«بهرام نیا» در ادامه اظهار داشت: باید با روحیه جهادی، فکر و عمل و اقدامات شهدای دولت را نصب‌العین قرار دهیم چرا که اینان قطب‌نمایی هستند که جهت درست را به ما نشان می‌دهند و این راه از مسیر امامت و ولایت می‌گذرد. 

وی افزود: باید با مردم صادق باشیم و ارتباط بیشتری با جامعه بگیریم، فاصله‌ها را کم کنیم و با کارکرد جهادی برای حل مشکلات کشور و مردم شب از روز نشناسیم و ان‌شاءالله دولت چهاردهم نیز با نصب‌العین قرار دادن قوانین بالادستی، هم‌فکری و هم‌افزایی مجموعه استان اعم از شورای تامین، شورای برنامه‌ریزی و مجموعه مدیران، همین مسیر خدمتگزاری را ادامه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها