فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

شهدا نقشه راه را برای ما مشخص کرده‌اند

سردار «حسینی» گفت:چه داریم از شهداست و شهدا نقشه راه را برای ما مشخص کرده‌اند و دولت‌مردان نیز به فضل الهی در همین مسیر حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹ - 29August 2024

شهدا نقشه راه را برای ما مشخص کرده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ سید «صادق حسینی» فرمانده سپاه امیرالمومنین در دیدار با حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام اظهارداشت: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید رئیسی را گرامی می‌داریم و هر چه داریم از شهداست و شهدا نقشه راه را برای ما مشخص کرده‌اند و دولت‌مردان نیز به فضل الهی در همین مسیر حرکت می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار ایلام عنوان کرد: از مدیریت دکتر بهرام‌نیا در مدیریت شورای تامین استان و نیز در توسعه و عمران استان و هم در حل مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی استان تشکر می‌کنم و از این بابت قدردانی زحمات جنابعالی هستیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: در اربعین شاهد زحمات استاندار محترم، پیگیری‌های مجدانه، نظارت میدانی، حضور در جلسات و کنترل امور از نزدیک توسط شما بودیم که در نتیجه آن اربعین به بهترین وجه ممکن برگزار و زائران به سلامت آمدند و برگشتند.

سردار «حسینی» تأکید کرد: مدیریت میدانی اربعین با ابعاد و جنبه‌های مختلف و بزرگی که دارد و هماهنگی‌های دو استان مرزی واسط و ایلام، کار کوچکی نبود که خدا را شکر استان ما بار دیگر از این آزمون سربلند بیرون آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها