مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان همدان:

مدیران استان همدان حامی ایثارگران هستند

«صفدریان» گفت: از همراهی و هماهنگی مدیران استانی همدان در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران و مشارکت در طرح سپاس، نیز قدردانی می‌کنیم. انتهای پیام/
کد خبر: ۶۸۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲ - 29August 2024

مدیران استان همدان حامی ایثارگران هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مجید صفدریان» مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان در دیدار با «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: از تلاش‌ها و حمایت‌های استاندار همدان در جهت بهبود وضعیت جامعه ایثارگران تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: هفته دولت را به استاندار که از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس هستند و به تمامی همکاران، تبریک عرض می‌کنیم.

 مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان  همدان عنوان کرد: بحران آب با زحمات شبانه‌روزی استاندار و جلسات شورای تأمین آب که تا نیمه‌شب برگزار می‌شد، رفع شد و بحمدالله به دلیل همین تلاش‌های مجاهدانه استاندار محترم و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، امسال با وجود گرمای بیش‌از حد هوا، کمبود آب نداشتیم.

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: دومین کنگره ملی شهدای استان که بزرگترین رویداد فرهنگی سال گذشته بود، با پشتیبانی‌ها و تلاش‌های استاندار همدان به خوبی و شایستگی برگزار شد.

صفدریان متذکر شد:  از همراهی و هماهنگی مدیران استانی در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران و مشارکت در طرح سپاس، نیز قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها